مدیر کل دامپزشکی کردستان از شناسایی و توقیف ۸ خودروی حامل مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای در محورهای مواصلاتی استان طی ۷۲ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: ۸ خودروی حامل مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای در محور مواصلاتی استان توسط اکیپ‌های اداره کل دامپزشکی کردستان طی ۷۲ ساعت اخیرشناسایی و توقیف  شد.

ورمقانی اظهار داشت اکیپ‌های ستادی و شبکه‌های دامپزشکی کردستان در ساعات مختلفی از شبانه روز عمدتاً در بازه زمانی شب و نیمه شب موفق به کشف و توقیف ۸ دستگاه خودرو‌های حامل مرغ زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای در مسیر خروج از استان شدند که با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به توقیف محموله‌ها اقدام گردید.

او افزود: با عنایت به شرایط موجود و اراده حاکم برای اجرای دقیق‌تر شیوه نامه نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ و از آنجایی که این اقدام‌های غیر قانونی برای سوءاستفاده و به منظور سوددهی بالاتر روی داده به مراجع قضایی منعکس گردیده که با دستور آنان، محموله‌ها برای عرضه در بازار مصرف به قیمت مصوب دولتی به کشتارگاه ارسال گردید و خودرو‌ها نیز تا اطلاع ثانوی و تا صدور حکم محکومیت، توقیف شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار