بیش از ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس بیانیه «حمایت از رزمایش فاتحان خیبر در مرزهای شمال غرب کشور» را امضا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا دقایقی پیش، بیانیه «حمایت از رزمایش فاتحان خیبر در مرزهای شمال غرب کشور و هشدار به فتنه گران به ویژه رژیم صهیونیستی» را امضا کرده‌اند و از وزارت امور خارجه خواسته‌اند هشدار و تذکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دولت های بازیگر در حوزه قفقاز اعلام کند. 

در این بیانیه آمده است: 

«هرگونه تغییرات ژئوپولیتیک منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما در مقابل هر اقدام بیگانگان در این خصوص کوتاه نمی‌آییم. همچنانکه تبدیل شدن خاک هیچ کشوری برای تحرکات رژیم صهیونیستی را برنمی‌تابیم. رزمایش فاتحان خیبر در جداره مرزی ارس پیام‌آور صلح و اقتدار به کشورهای منطقه و هشدار به رژیم صهیونیستی است که رابطه ما با مردم و کشورهای همسایه از جمله مردم مسلمان و کشور برادر جمهوری آذربایجان دیرینه و پایدار است و هرگز اختلاف افکنی‌های دشمنان و القائات رژیم جعلی اسرائیل این وحدت و برادری را نخواهد گسست. در عین حال مردم ایران هرگز در مقابل تعرض و امنیت منطقه و مصالح کشور کوتاه نمی‌آیند.

ایران اسلامی برادری و حسن همجواری با کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان را بارها به اثبات رسانده است. اظهارات تفرقه افکنانه و فتنه انگیز عده‌ای بر خلاف حسن همجواری است و انتظار می‌رود دولت باکو هرچه زودتر با هرگونه فتنه انگیزی بیگانگان مخالفت نموده و با اقدامات تفرقه افکنانه مقابله نمایند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خصوص نمایندگان استان‌های شمال‌غرب کشور ضمن اعلام حمایت همه جانبه از رزمایش صلح و فاتحان خیبر از وزارت امور خارجه می‌خواهیم هشدار و تذکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دولت‌های بازیگر در حوزه قفقاز اعلام نمایند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۰۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
دست از پا خطا کنند این موذیهای خودفروختگان به صهیونیستهای ملعونین کافر بدانند و آگاه باشند ایران اسلامی مقتدر و قدرتمند سکوت نخواهد کرد و مقتدرانه و قدرتمندانه و مستقلانه و آزادانه از حق و حقوق امنیتیش در منطقه جهان اسلام ناب محمدی ص استفاده می کند و تمامی این کشورها رو که دست نوکری به سوی صهیونیستها و داعش جنایتکاران اشغالگران کودک کشان تروریستهای شکنجه گران جنایتکاران خبیثان ملعونین دراز و قبولشان کردند را قطع می کند و در مدت زمان کوتاهی کشورهاشون رو تصرف و فتح خواهد کرد و تمامی پرچمهای صهیونیستها و جیره خوران نوکرانشون رو در پشت مرزهایش به آتش و خاک و خون خواهد کشید با ایران اسلامی مقتدر و قدرتمند بیشه شیران دلاور مردان مرد پهلوانان قهرمانان شیردلان بازیهای تحریک آمیز نکنید و سعی نکنید ایرانیان خردمندان عدالت گستر را به سخره بگیرید و بازیهای سیاسانه کثیف آمریکایها و صهیونیستها و انگلیسیهای ملعونین را در منطقه اطراف ایران اسلامی اجرایی کنید و سعی نکنید امنیت ایران اسلامی را که خط قرمز ایران اسلامیست به بازیهای تحریک آمیزتان بگیرید که بسیار بسیار بسیار بد خواهید دید دل خوش به اربابانتان هم نباشید که اونها هم هیچ غلطی نمی توانند برایتان بکنند با ایران اسلامی عدالت گستر مقتدر و قدرتمند از هر لحاظ صادقانه باشید تا صلح و امنیت و دوستی و روابط حسنه و تعاملات بسیار خوب و سازنده در منطقه جهان اسلام ناب محمدی ص عادلانه و خداپسندانه پابرجا بماند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . ​والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار