سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۱۱ ایستگاه استقبال از زائران در مبادی ورودی مشهدالرضا فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود قصابی سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ایستگاه‌های خدمات بهداشتی از فردا در ورودی مشهد از سمت قوچان، نیشابور، کلات، سرخس، طرقبه و شاندیز و همچنین در پایانه مسافربری امام رضا (ع) و راه‌آهن فعال می‌شوند.

او افزود: تعدادی ایستگاه حمایتی نیز در داخل مشهد و همچنین در ۲ محور میدان ۱۵ خرداد تا حرم و میدان فردوسی تا حرم توسط تشکل‌های مردمی فعال خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در ایام دهه پایانی ماه صفر، توجه به حوزه بهداشت و سلامت، رویکرد غالب ایستگاه‌های استقبال از زائر خواهد بود.

قصابی بیان کرد: توزیع ماسک، غربالگری و پایش سلامت، ارائه خدمات پرستاری، تست کرونا، خیاطی، واکس از جمله خدمات پیش‌بینی شده برای این ایستگاه‌هاست.

او با اشاره به آماده‌سازی ۷ مرکز اسکان اضطراری در  مشهد تصریح کرد: این مراکز با ظرفیت ۲ هزار و ۹۰۰ نفر به منظور اسکان زائران در مواقع بحرانی پیش‌بینی شده‌است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.