فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نقطه اشتراک دوران دفاع مقدس و بعد از آن، مشارکت مردم در تأمین امنیت جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان به نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پرسنل ژاندارمری در چند عملیات دوشادوش برادران رزمنده، وظیفه اسلامی خود را به منصه ظهور رسانده و در این راستا با توجه به بمباران های وحشیانه دشمن در حمله به تأسیسات نفتی و جزایر خارک و سایر نقاط کشور، مقاومت دلیرانه ای از خود نشان دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان اعتماد به جوانان را از مهمترين دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: در اين جنگ با روحيه جوانان و بسيجيان، تهديدات عليه نظام اسلامی خنثی شد و ما توانستيم توانمندی های خود را به منصه ظهور برسانيم.

سردار جهانبخش گفت : اساسی ترين نكته و تفاوت نيرو های مسلح ما با ديگر نيروهای مسلح در اعتقاد و ايمان و رهبری و هدايت خردمندانه ولايت فقيه كه عادلی جامع الشرايط است و در راس نيروهای مسلح قرار دارد است.

او بااشاره به تشکیل پلیس فتا در راستای مبارزه با جرایم سازمان یافته در شبکه های مجازی گفت : پلیس سایبری جزو اولین یگان هایی است که در راستای دفاع فضای مجازی تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان امنیت را لازمه توسعه و پیشرفت جامعه بيان کرد و ادامه داد: وجود امنیت اقشار مختلف جامعه را با آرامش و آسایش مواجه می کند و نقش مردم در امنيت اجتماعی، به عنوان يکی از عوامل موثر در تامين امنيت اجتماعی، دارای اهميت خاصی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.