ششمین نمایشگاه ملی عکس نگاه از ۱۲ تا ۲۱ مهر ماه به صورت مجازی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک جاودانه، دبیر اجرایی نمایشگاه ملی عکس نگاه گفت: ۲۸۴ اثر از ۱۴۷ هنرجو و هنرمند از اکثر نقاط کشور به دبیرخانه نمایشگاه ملی عکس نگاه ارسال شد.

او با بیان اینکه مسئولیت دبیرخانه و دریافت آثار این نمایشگاه به عهده علی‌رضا جاودانه است و در بخش‌های مختلف تعداد ۲۷ اثر از ۱۹ شرکت کننده به انتخاب و تائید نهایی رسید، افزود: بازدید این نمایشگاه به صورت ۲۴ ساعته و در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان است.

جاودانه بیان داشت: آثار آتنا نادیگو، آزاده جدیدی، بابک پولادی، بهاره ململی، پرنیا احمدی، پریا نوروزی، پریسا چراغی، خدیجه احمدی، دنیا امامی، رومینا لطفی، ریحانه دستگاهی، سارا عندلیب‌دزفولی، سمیرا صفاری، علیرضا احمدی خرم، فاطمه (غزال) سعدی، مرضیه گلستان، مولود حمادی، ناهید قیصربازفت و هدی سعیدی در این نمایشگاه به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 دبیر اجرایی نمایشگاه ملی عکس نگاه تصریح کرد: این نمایشگاه فقط برای تشویق و ترغیب هنرجویان و هنرمندان برای دیده شدن آثار آن‌ها در اوضاع کرونا بوده و رقابتی نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.