مدیر آموزش و پرورش اندیمشک از برخورد با مدارس متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در روز‌های گذشته یک مدرسه در اندیمشک از اولیای دانش آموزان مبالغ متعددی را به عنوان هزینه حمل و نقل، منگنه و سایر موارد از دانش آموزان دریافت کرده بود که منجر به اعتراض والدین آن‌ها شد.

والدین دانش آموزان با اعتراض به گرفتن این مبلغ اجباری از سوی مدرسه، اظهار داشتند: مدرسه در حالی این مبالغ را از آن‌ها دریافت کرده است که آن‌ها وجه کتاب‌های خریداری شده را قبلا از طریق سایت پرداخت کرده بودند.

روح اله صادقی مدیر آموزش و پرورش اندیمشک گفت: یک مدرسه در اندیمشک اقدام به دریافت وجه از دانش آموزان به عنوان کمک به مدرسه کرده است که با اعتراض والدین دانش آموزان روبه رو شد.

او با بیان اینکه اعتراض والدین در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و رسیدگی شد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، مدیر این مدرسه مبالغی را از اولیا دانش آموزان به عنوان کمک به مدرسه دریافت کرده بود که بعد از اعتراض خانواده‌ها و مطلع شدن حراست از این موضوع، قرار شد مدرسه پول دریافتی از خانواده‌هایی که قصد کمک به مدرسه را ندارند، بازگرداند.

صادقی تصریح کرد: اولیا دانش آموزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مدارس مراتب را به حراست آموزش و پرورش این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
پسر من بصورت آنلاین داره درس میخونه ، رفتم واسه کتابهای سال جدید ، میگن باید ۵۰هزار تومان بدهید پرسیدم چرا میگه ۱۰ هزار تومان واسه بیمه ، ۱۰ هزار تومان واسه یک پلاستیک که کتابها رو گذاشتن ، ۳۰ هزار تومان هم واسه کمک به مدرسه ، مدرسه ای که تعطیله نه اصطلاکی داره نه هزینه آنچنانی چه کمکی لازم داره ، بچه من که خونه داره بصورت آنلاین درس میخونه بیمه واسه چیه ، یک نایلون ۵۰۰ تومانی رو ۱۰ هزار تومان از ما پول گرفتن ، قابل توجه رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
مجازی چه کمکی میخان؟ معمولا برای پرداخت قبض یا خرید مواد ضدعفونی پول میخان الان که حضوری نیستن بچه ها ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
تو این اوضاع اقتصادی مدارس چرا پول دریافت می کنن