مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از سازمان برنامه و بودجه استان خواست تا تکمیل آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور را در اولویت قرار دهد.

اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ده سالی می‌شود که بحث ساخت آزمایشگاه تخصصی شرق کشور در شهرستان بیرجند مطرح است و تکمیل و احداث آن یک آبرو برای استان است.

او افزود: ۴ سال گذشته این آزمایشگاه دارای پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد بود که در حال حاضر به پیشرفت ۸۵ درصدی رسیده است.

اصغرزاده ادامه داد: با مقدار بودجه‌ای که به ما رسیده است پیش بینی می‌شود پیشرفت این پروژه به ۹۰ درصد برسد، اما نبود اعتبار کافی برای تکمیل باعث رشد لاکپشتی پیشرفت پروژه شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: هر چه سرعت تکمیل این پروژه کندتر شود اعتبار بیشتری برای آن نیاز است در نتیجه از سازمان برنامه و بودجه استان میخواهیم تا تکمیل آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور را در اولویت‌های خود قرار دهد.

او بیان کرد: در حال حاضر استاندار به این قضیه ورود کرده است و امیدواریم تا سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ این پروژه تکمیل شود.

اصغرزاده عنوان کرد: همچنین دامپزشکی کشور قول تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این آزمایشگاه بعد از تکمیل آن را داده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.