حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار با قدردانی تلاش‌های شبانه روزی پلیس، گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در دیدار با فرمانده انتظامی استان و جمعی از کارکنان انتظامی و مرزبانی به مناسبت هفته ناجا با تبریک هفته‌ی نیروی انتظامی از فعالیت‌ها و زحمات شبانه روزی تلاشگران نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد و گفت: الحمدالله با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی، امنیتی که امروز در مرز و داخل شهر‌ها داریم پایدار و قابل تقدیر است و تحقق این مهم زیرساخت بسیاری از کارهاست.

او افزود: مردم قدردان نیروی انتظامی هستند چرا که نیروی انتظامی را از خود می‌دانند در هر جایی که ماموری از ناجا به واسطه ماموریت‌های بیشماری که دارد به شهادت می‌رسد آن را تکریم می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای موفقیت آمیز ماموریت اربعین حسینی امسال اشاره کرد و افزود: از تلاش‌های نیروی انتظامی به واسطه صبوری و سعه صدر قدردانی می‌کنیم.

او یادآور شد: اربعین امسال با سال‌های دیگر متفاوت و غیر قابل پیش بینی بود چرا که از یک طرف با اشتیاق زائران روبرو بودیم و از طرف دیگر محدودیت‌های کرونایی سبب شد که امسال ماموریت متفاوتی را شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام اعلام کرد: الحمدالله با توجه به اینکه این ماموریت یک ماموریت غیرمترقبه و سنگین بود به خوبی مدیریت شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: ما همواره قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی، مرزبانی هستیم و امنیت کشور مرهون فداکاری این عزیزان است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نظم و امنیت حاکم بر کشور نشات گرفته از مجاهدت‌های بی وقفه نیرو‌های انتظامی است اظهار داشت:نیروی انتظامی امروز به فضل الهی و به مدد تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و همکاری آحاد مردم، اقتدار خود را در برخورد با هنجار شکنان در جهت امنیت عمومی کشوراثبات کرده و با قانون‌مداری و رأفت و هوشمندی ضمن حفظ حقوق شهروندی، موجب تأمین آرامش عمومی جامعه شده است.

او مطرح کرد: یکی از سختی‌های کار در نیروی انتظامی قرار گرفتن بر لبه شمشیر و لغزشگاه است: چرا که بایستی مرعوب تهدید باند‌های خطرناک قرار نگیرد و ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: انتظار داریم تلاش‌های بیشتری شود که آمار سرقت‌ها بیش از پیش کاهش یابد و در بحث اعتیاد نیز با توجه به اینکه استان پاکی هستیم ناهنجاری‌هایی که وجود دارد کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: هفته ناجا ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.