معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از ابلاغ آیین‌نامه پرداخت مرحله دوم تسهیلات مربوط به خسارات کرونا به مشاغل صنایع دستی به ادارات‌کل استان‌ها و آغاز ثبت نام برای دریافت این تسهیلات خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مطیع معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان دارای مجوز صنایع دستی اعم از خانگی، انفرادی و یا کارگاهی دارای کارت شناسایی، که نتوانسته‌اند تسهیلات کرونا دریافت کنند، می‌توانند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

او افزود: این تسهیلات مختص افرادی است که در سال ۱۳۹۹ موفق به دریافت تسهیلات خسارت کرونا نشده اند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: هنرمندان برای ثبت نام به منظور دریافت این تسهیلات مشخصات شناسنامه‌ای شامل نام ونام خانوادگی، کد ملی، نام شهرستان، شماره موبایل و کد شناسایی بیمه تامین اجتماعی خود در صورت بیمه بودن و شناسه مجوز ۶ رقمی صادر شده از اداره کل را به معاونت صنایع دستی استان خراسان رضوی ارائه کنند.

مطیع بیان کرد: هنرمندان در شهرستان‌های استان نیز می‌توانند با ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستانی تماس گرفته و مشخصات خود را برای دریافت این تسهیلات اعلام کنند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.