علیرضا کاظمی در سفر یک روزه خود به جنوب سیستان و بلوچستان، در آیین خشت گذاری مدرسه ۶ کلاسه هشت شهریور بخش پیرسهراب شهرستان دشتیاری شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا کاظمی در سفر یک روزه خود به جنوب سیستان و بلوچستان، در آیین خشت گذاری مدرسه ۶ کلاسه هشت شهریور بخش پیرسهراب شهرستان دشتیاری که به همت موسسه مردم نهاد "دست یاری به دشتیاری" احداث خواهد شد  حضور یافت.

، در جریان سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به جنوب استان، آیین خشت گذاری مدرسه ۶ کلاسه هشت شهریور بخش پیرسهراب شهرستان دشتیاری برگزار گردید.

 این فضای آموزشی با زیربنای ۳۷۵ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش سرکار خانم دکتر فکری احداث خواهد شد.

گفتنی است:  زنده یاد "حسین علیمرادی" متولد خرداد ۱۳۷۴ در تهران موسس خیریه مردم نهاد (دست یاری به دشتیاری) بود که قصد داشت برای دانش‌آموزان جنوب سیستان و بلوچستان ۳۴۰ مدرسه بسازد؛ اگرچه دست اجل مهلت ماندن حسین را نداد، اما به همت و اراده و نگاه خیرخواهانه خانواده وی این راه پرفروغ ادامه دارد و با مشارکت مجموعه‌ای از انسان‌های خیّر که در این موسسه مشارکت و فعالیت دارند، هر چند وقت یک بار، شاهد افتتاح پروژه‌های آموزشی هستیم.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار