حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور قدرت نیرو‌های مسلح کشورمان را به رخ جهانیان کشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه این هفته ایلام ،  گفت: رژیم صهیونیستی که شمارش معکوس نابودی آن به حرکت درآمده برای بقای عمر خود و مقابله با جمهوری اسلامی به هر وسیله‌ای چنگ می‌زند و اینبار ترکیه و آذربایجان را در دام خدعه‌های خود انداخته است.

او افزود: رژیم صهیونیستی تلاش دارد با استفاده از پایگاه‌های نظامی خود در کشور‌های پاکستان، ترکیه و آذربایجان به ایران فشار بیاورد و راه‌های ارتباطی ایران به اروپا را مسدود کند.

او مطرح کرد: ایران سه راه ارتباطی مهم با اروپا دارد که از طریق کشور‌های ترکیه، آذربایجان و ارمنستان می‌گذرد و اکنون این ۲ کشور با نقشه‌های شیطانی رژیم صهیونیستی سعی دارند راه‌های ترانزیتی ایران را ببندند و بر ایران استیلای سیاسی و اقتصادی پیدا کنند.

او ادامه داد: اما رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور و نشان دادن گوشه‌ای کوچک از توانمندی‌های نظامی ایران به کشور‌های زیاده طلب منطقه آن‌ها را سر جای خود نشاند.

او افزود: آذربایجان، ترکیه و رژیم صهیونیستی باید آگاه باشند آمریکا با آن همه تجهیزات جنگی و پایگاه نظامی توان مقابله با ایران را ندارد و با زبونی و تحمیل شکست‌های پی در پی در حال ترک منطقه است، چرا که به قدرت ایران در سطح بین المللی و منطقه واقف است و کشور‌های آذربایجان و ترکیه که قصد تغییر در جغرافیای منطقه را دارند، باید آگاه باشند که توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند.

او اظهار کرد: در تازه‌ترین قدرت نمایی، ایران با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها به عضویت ثابت سازمان همکاری شانگ‌های که ۴۰ درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد، درآمده و دشمنان از این موضوع ناخرسند و عصبانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار به حضور و درخشش ورزشکاران در عرصه‌های جهانی اشاره کرد و گفت: ورزش در سال‌های اخیر به نوعی با سیاست گره خورده و دشمن سعی زیادی کرد ورزش ایران را در عرصه‌های جهانی و المپیک تعلیق و تحریم کند، اما موفق نشد و ورزشکاران ایرانی هم پرچم مقدس کشور را در میادین مختلف ورزشی به اهتزاز در می‌آورند و هم اشاعه دهنده و سفیر فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در جهان هستند.

در حاشیه نماز جمعه امروز به مناسبت هفته ناجا ایستگاه سلامت و مشاوره توسط نیروی انتظامی ایلام دایر شد.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.