از آمران به معروف و ناهیان از منکر فارس تجلیل می‌شود

مدیر امر به معروف و نهی از منکر معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس اعلام کرد که طی مراسمی از فعالان عرصه احیای فریضتین و عفاف و حجاب این استان قدردانی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مالک لیراوی مدیر امر به معروف و نهی از منکر معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و با هدف حمایت و انگیزه‌بخشی به فعالان این حوزه، در آئینی که روز دوشنبه ۱۹ مهرماه، با حضور فرمانده‌ی محترم سپاه فجر، برگزار می‌شود، از فعالان حوزه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر تجلیل می‌شود.

او یادآور شد که تجلیل از خانواده‌ی معظم شهدای امربه‌معروف و نهی از منکر و پیشکسوتان و فعالان حوزه‌های کودک، انتظامی و قضایی، رسانه، فرماندهان نواحی، معاونت‌های ستادی، مسئولین سازمان‌های قشری، اساتید، مطالبه‌گران و افراد برتر فعال حوزه‌ی عفاف و حجاب، در این برنامه گنجانده شده است.

مدیر امر به معروف و نهی از منکر معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد که این مراسم راس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ مهر، به صورت ویدئوکنفرانسی و در سالن کوثر برگزار می‌شود و ضمن آن برترین آمران به معروف و ناهیان از منکر استان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار