توزیع ۴۰۰ هزار بسته پستی در سقز

رییس اداره پست سقز گفت: ۴۰۰ هزار بسته پستی در نیمه نخست امسال در این شهرستان توزیع و ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حسین فرهادی رییس اداره پست سقز اظهار داشت: در حال حاضر رویکرد اداره پست به سمت هوشمند سازی و ارایه خدمات نوین است بنابراین دسترسی مردم و نحوه اطلاع رسانی از وضعیت مرسوله‌ها برای مردم آسنانتر شده است.

فرهادی با بیان اینکه جایگاه و اهمیت پست در جامعه به قوت خود باقی است، افزود: همچنان که با رونق کتاب‌های الکترونیکی مردم خود را از کتاب مکتوب بی نیاز نمی‌بینند با وجود پیشرفت‌های الکترونیکی، اداره پست جایگاه خود را در جامعه از دست نداده است.

او با اشاره به خدمات و حضور پر رنگ اداره پست در تجارت الکترونیکی به ویژه در ایام کرونا، اضافه کرد: برای بیشتر شدن دقت و نظم این مجموعه در راستای به روز رسانی امکانات، تجهیزات و افزایش نیرو تلاش می‌کنیم.

رییس اداره پست سقز به افزایش خدمات پست سقز که در تاریخ پست کردستان بی سابقه بوده است اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه اول سال ۴۰۰ هزار بسته پستی در این شهرستان توزیع و ارسال شده است که سال گذشته این رقم ۳۰۰ هزار بسته بود.

 فرهادی یادآور شد: اداره پست شهرستان سقز از لحاظ ترافیکی و درآمد، سرآمد اداره پست‌های استان کردستان است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار