رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو مطرح کرد؛

نمایش دستاورد‌های صنعتی در دوره تحریم و کرونا

حکمه گفت: در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت، صنعتگران اعلام می‌کنند که طی دو سالی که در تحریم و شرایط کرونایی فعالیت کردند، چه دستاورد‌هایی داشتند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشم حکمه رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه صنعت ۱۸ تا ۲۱ مهر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بیش از ۱۹۰ شرکت داخلی و خارجی را میزبانی می‌کنیم. شرکت‌ها در فضای ۶۳۰۰ متر در داخل سالن‌ها و ۲۷۰۰ متر فضای باز نمایشگاهی حضور پیدا کرده اند. به طور کلی در فضای بیش از ۹۰۰۰ متر نمایشگاه صنعت تهران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ساعت بازدید از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر است، تصریح کرد: شرکت‌های خارجی از کشور‌های آلمان، ترکیه و چین در این نمایشگاه حضور دارند. مجموعه ماشین آلات و خطوط تولیدی، اتوماسیون صنعتی، ابزار آلات صنایع پیشرفته و تجهیزات و خطوط تولید در حوزه خدمات پس از فروش در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

حکمه با بیان اینکه در دو سال گذشته به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا نمایشگاه‌ها برگزار نشده یا به صورت مجازی بود، گفت: نمایشگاه امسال از این جهت حائز اهمیت است که تقریباً دو سال حرکت صنعتگران کشور به صورت چراغ خاموش بوده است. صنعتگران در محدودیت‌ها تلاش خود را کرده‌اند و از قضا این دو سال هم تحریمی بوده است.

او افزود: صنعتگران در این نمایشگاه اعلام می‌کنند که طی دو سالی که در تحریم و شرایط کرونایی فعالیت کردند چه دستاورد‌هایی داشتند. از طرف دیگر امیدوار هستند که بتوانند بعد از مدتی سکوت خبری از این نمایشگاه استفاده کنند و صحبت‌های خود را به گوش مسئولان برسانند.

گفتنی است که بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، امروز (یکشنبه) با حضور ابوالفضل روغنی گلپایگانی، مشاور رئیس اتاق ایران،  زمانی و  احمد مهاجری، از معاونت توسعه و مدیریت از بنیاد سازمان کوثر بنیاد شهید، خلیلی، مدیرکل حقوقی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، لک، مدیرعامل هادی نت اقتصادی سپاه، و چند تن دیگر از مسئولان افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۹۰ شرکت داخلی و خارجی تا روز چهارشنبه، هر روز ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار