نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: اردوی تدارکاتی تیم فوتبال بانوان در بلژیک برای آمادگی حضور در جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا از آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش، شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اتفاق بزرگی برای اولین بار برای بانوان کشور ما رخ داد. دختران ما می‌توانند در یک اردوی ۱۰ روزه در بلژیک حضور پیدا کنند. ما حتی برای حضور آقایان برنامه ریزی نکرده ایم. این اردو از ۱۴ لغایت ۲۴ آبان ماه برگزار خواهد شد. ۲ بازی تدارکاتی با یک تیم تراز اول و تیم شارلوآ خواهیم داشت. بازیکنان به جهت آمادگی برای حضور در جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا در این اردو شرکت می‌کنند.

وی افزود: روز گذشته بانوان وارد اردو شدند. با توجه به عدم ظرفیت هتل آکادمی و المپیک، هتل بستان را برای آنان هماهنگ کردیم. امروز هم جواب تست کرونای همه آنان منفی شد و بازیکنان از امروز بعد از ظهر تمرینات خود را شروع کردند. برنامه و اردو‌های تیم تا پایان آذر ماه تنظیم و برنامه ریزی شده است. سرمربی تیم هم برنامه ریزی کاملی انجام داده است.

موسوی با اشاره به حمایت‌های فدراسیون خاطرنشان کرد: فدراسیون هم در کنار تیم حضور دارد و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند. سرمربی تیم هم از ابتدا، حضور خود را منوط به این حمایت‌ها دانست. نگاه فدراسیون و کمیته بانوان قطعا ورود و حمایت برای موفقیت این تیم است و قطعا آن چه شایسته بانوان باشد را تقدیم می‌کنیم. از زمان شروع اردو‌ها هم همه تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اردو‌ها انجام دادیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال شرایط جسمی و روحی بازیکنان را این گونه ارزیابی کرد: فدراسیون، من، سرمربی و تمامی بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستیم. هدف گذاری ما حضور ایران در رقابت‌های جام جهانی است که حتما به این مرحله صعود خواهیم کرد. البته تا همین جایگاه هم اتفاق بزرگی را رقم زده ایم. بازیکنان هم در بخش‌های مختلف از جمله بدنسازی، انگیزشی، تغذیه و ... همه تلاش خود را به کار گرفته اند. با توجه به اتحاد، همدلی و پشتکار تیم قطعا اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهند خورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار