مجید الهی راد از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری چهارجانبه به‌منظور رسیدگی به ایتام نیازمند خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری چهارجانبه با همکاری کمیته امداد، آموزش‌وپرورش، صداوسیما و سپاه افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه به‌منظور مشارکت بیشتر در جهت حامی یابی برای ایتام و فرزندان نیازمند استان و همچنین کمک به ترویج فرهنگ احسان و کار خیر در بین دانش آموزان و اولیا آن‌ها می‌باشد.


بیشتر بخوانید 


او به بند‌های این تفاهم‌نامه اشاره کرد و گفت: در این قالب این تفاهم‌نامه اجرای طرح درس با موضوع یتیم‌نوازی و با عنوان «هم‌نشین بهشتی» پیش‌بینی‌شده است.

او ادامه داد: در این طرح از ظرفیت شبکه شاد با همکاری آموزش‌وپرورش استفاده می‌شود به‌طوری‌که در هر مدرسه یکی از معلمان علاقه‌مند و متخصص در حورِ علوم دینی به‌عنوان رابط کمیته امداد انتخاب می‌شوند و سپس طی کلاس‌های پیش‌بینی‌شده با عنوان هم‌نشین بهشتی مطالب مرتبط بایتیم نوازی برای دانش آموزان تدریس می‌شود.

الهی راد در ادامه از جذب ۴۸۰۰ حامی جدید در پویش ایران مهربان خبر داد و گفت: پویش ایران مهربان از شهریورماه سال گذشته آغازشده است و در قالب اجرای این طرح تاکنون ۴ هزار و ۸۰۰ حامی جدید از کارمندان دستگاه دولتی و غیردولتی، اصناف و بسیجیان و سپاهیان استان جذب‌شده‌اند.

او هدف‌گذاری انجام‌شده در پویش ایران مهربان را جذب ۱۲ هزار حامی عنوان کرد و از اجرای مرحله سوم این پویش با همکاری آموزش‌وپرورش خبر داد و گفت: مرحله اول این طرح با همکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی، مرحله دوم با همکاری بسیجیان و سپاه و مرحله سوم نیز ویژه دانش آموزان، معلمان و اولیا پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.