بیمارستان فاطمیه همدان، به منظور حمایت از زوج‌های نابارور، افرادی که نیاز مالی دارند را به شکل رایگان و یا با تخفیف‌های ویژه پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرزانه رضیان، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بسیج جامعه زنان استان در راستای حمایت از زوج های نابارور با بیمارستان فاطمیه همدان مکاتباتی انجام داده که افرادی که نیاز مالی دارند به شکل رایگان و یا با تخفیف های ویژه درمان شوند.

او با اشاره به برگزاری کارگاه‌های نسل حسینی و سلیمانی با هدف ازدیاد جمعیت در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج استان همدان گفت: برگزاری برنامه مادرانه و ارائه بحث‌های ضرورت فرزندآوری، برکات آن و موانع افزایش جمعیت از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان استان همدان بوده است.

رضیان به تشریح برخی از فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی پرداخت و گفت: در این زمینه گروه‌های جمعیت و فرزندآوری در شبکه اجتماعی ایتا تشکیل و محتوا‌های مربوطه در آن بارگذاری شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان بیان کرد: حمایت از زوج‌های جوان و توانمندسازی آنان در تأمین هزینه‌های زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد از سیاست‌های کلی جمعیت است.

رضیان گفت: جلسات متعدد با مسئولان مربوطه، پیگیری ازدواج آسان و ارتباط با رابطان ازدواج جهت تسهیل در ازدواج جوانان صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
داروهاش گرونه . من امسال توی دو ماه سیزده میلیون تومن هزینه دارو دادم ٰ چهار میلیون تومن هزینه آزمایش . دو میلیون تومن هزینه ویزیت و سونوگرافی . هفت میلیون تومن عمل پانکچر و انتقال . حساب کنید جمعش چقدر شد . این ها بدون هزینه ی رژیم غذایی خاصیه که داشتم . متاسفانه نتیجه هم نگرفتیم و فقط رفتیم زیر بار قرض و وام .
آخرین اخبار