استاندار سمنان:

تفاوت قیمت ها در سطح استان سمنان باید کنترل شود

هاشمی گفت: با توجه به قرارگیری استان سمنان در مجاورت استان های تهران تفاوت قیمت ها در سطح استان باید کنترل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه معیشت و تامین کالای اساسی یکی از مهم ترین اولویت های مسئولان استان گفت: استان سمنان قطب تولید طیور در کشور است و از این حیث باید این مهم را قدر دانست.

وی با بیان اینکه مردم و بازاریان بهترین ناظران بر قیمت ها هستند افزود: در بحث کالای اساسی باید دستگاه های نظارتی هم ورود کنند تا از وقوع مشکلات و گران فروشی ها جلوگیری گردد.

هاشمی استاندار سمنان به بحث تفاوت قیمت ها در سطح استان هم اشاره کرد و سازمان صمت  و اتاق اصناف را مکلف کرد تا بر سر تفاوت قیمت کالاها در سطح شهرستان های استان نظارت بیشتری داشته باشند.

استاندار سمنان ادامه داد: نظارت ها باید درکشتارگاه ها بر چرخه ی تولید ، کشتار و توزیع هم افزایش یابد تا شاهد افزایش قیمت ها نباشیم.

وی تامین آب را اولویت اول در استان دانست و از صرف 90 درصد آب استان در بخش کشاورزی انتقاد کرد و ابراز داشت: باید کشاورزی استان به سمت توسعه کشت گلخانه ای برود تا مصرف آب کنترل گردد.

علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان هم در این جلسه گفت: بر اساس فعالیت سامانه جامع تجارت، در یک فرایند آنلاین، تنظیمات مربوط به بازار انجام می شود.

وی افزود: عمده فروشی و خرده فروشی تمامی کالاها در این سامانه درج می شود و نظارت ها در این خصوص بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.