جمعی از فرماندهان ارشد نیروی انتظمی استان سمنان به مناسبت هفته ناجا با نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار نیروی انتظامی را از ارکان اساسی اقتدار جمهوری اسلامی خواند و گفت: کار خوب پلیس، علاوه بر تامین امنیت، مردم را دلگرم می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با بیان اینکه پلیس در کار‌های خدماتی و امنیتی خود بسیار موفق عمل کرده است بر لزوم اطلاع رسانی فعالیت‌های نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: آگاهی مردم از خدمات بیشمار و اقدامات و عملیات‌های سخت و پیچیده پلیس در برقراری نظام و امنیت، جلب رضایت عمومی را به دنبال دارد.

مردم باید از فعالیت‌های سخت و خدمات امنیتی پلیس آگاه شوندنماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری نیز در جمع فرماندهان ناجا، کارکنان نیروی انتظامی را خادمان نظام، رهبری و مردم خواند و گفت: کرونا به همگان ثابت کرد که پلیس حتی در سلامت جامعه نیز نقش آفرین است.

او گفت: پلیس با رافت اسلامی مجرم را از سقوط نجات می‌دهد.

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار‌ها علاوه بر تشریح برنامه‌های هفته ناجا گزارش از عملکرد پلیس در برقراری نظام و امنیت ارائه کرد.

هفته ناجا از شنبه ۱۷ مهر آغاز شده است و تا جمعه بیست و سوم ادامه دارد؛ "پلیس هوشمند- امنیت پایدار" شعار امسال هفته ناجاست.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار