رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان زنجان گفت:در ۶ ماه گذشته ۵۳ درصد از پروند‌ه‌های شورای حل اختلاف زنجان به سازش ختم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان زنجان بابیان اینکه در۶ ماه گذشته ۵۳ درصد از پروند‌ه های شورای حل اختلاف استان زنجان به سازش مختومه شده است، گفت: پس از ۱۷ سال از راه اندازی شورای حل اختلاف در زنجان و جابجایی‌های متعدد که مشکلاتی برای اعضا و مراجعین به وجود آورده بود، مهرماه امسال با افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید شورای حل اختلاف زنجان این مشکل چندین ساله برطرف شد که این امر در تکریم مراجعین و کارکنان و رضایت بخشی آن‌ها بسیار موثر است.

معاون قضایی دادگستری استان زنجان بابیان اینکه ۵۷۱ شعب شهری و روستای در استان زنجان فعال هستند، افزود: از این تعداد ۴۹۶ شعبه در روستاها و ۵۶ شعبه  در شهرها فعال هستند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان زنجان ادامه داد: در استان زنجان ۳ شعبه صلح و سازش در زندان‌های استان زنجان، یک شعبه صنعت، معدن و تجارت و یک شعبه هم ویژه سفیران صلح و در نظام پزشکی استان زنجان فعال هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.