رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی گفت: سیاست وزارت صمت شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استان‌ها در قالب طرح آمایش است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد تشکینی رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی و مسئول آمایش صنعتی، معدنی و تجاری  (روز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه)  به اتفاق تیم اجرایی طرح آمایش وزارت صمت، مدیران صنعتی وروسای تشکل‌های بخش خصوصی به منظور بررسی میزان توانمندی‌ها، ظرفیت ها، پیشرفت فیزیکی و مشکلات برخی از طرح‌ها و واحد‌های تولیدی، صنعتی از جمله، طرح کاعذ سازی زاگرس تولید کننده انواع کاغذ، کرافت، لاینر، تست لاینر، تحریر، در شهرستان زرقان، شرکت چسب و رزین پرسیا رزین آبنوس تولیدکننده انواع رزین و فرمالین، شرکت صنایع و پلاستیک دنیا تولید کننده شیشه، بطری و مخازن پلی اتیلن در شهرک بزرگ صنعتی شیراز و طرح انتقال پشم شیشه ایران و احداث در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید کرد.


بیشتر بخوانید


تشکینی در این بازدید‌ها ضمن گفتگو با مدیران واحد‌های صنعتی، حمایت از واحد‌های فعال و دانش محور را اولویت اصلی وزارت صمت ذکر و گفت: سیاست وزارت صمت شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استان‌ها و همچنین تعیین تکلیف طرح‌های نیمه تمام در قالب طرح آمایش است.

مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحد‌های صنعتی استان فارس بیان کرد: در قالب طرح آمایش موانع فرا روی راه‌اندازی واحد‌های صنعتی بزرگ مقیاس کشور در استان‌های مختلف برطرف می‌شود.

وی در بازدید از واحد‌های صنعتی افزود: برنامه‌های مدون و عملیاتی دقیقی برای حل مشکلات آن‌ها اجرایی می‌شود که یکی از این مشکلات کمبود نقدینگی و نیاز به دریافت تسهیلات است.

گفتنی است، در این بازدید‌ها فعالان صنعتی و معدنی استان فارس مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که برای آن‌ها تصمیمات اجرایی و عملیاتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار