مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۲ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

مشکل پلاک خودرو
با سلام وتشکر درخصوص تعویض پلاک خودرو هم پیگیری شود، درمورد تعویض پلاک خودرو به مرکز تعویض اصفهان مراجعه و پس از بازدید کارشناس پلیس راهور فنی بیان داشته اطاق دوتکه بوده و خدمات ارائه نمی‌شود که فرد دچار مشکل می‌شود باتوجه به اینکه صاحب خودرو درسال ۹۱ به علت سوانح قطعه نو صندوق آن با هزینه تعویض و تعمیر شده است لطفا دراین مورد رسیدگی شود.


صادر نشدن کارت ایثارگری
به خدمت سربازی اعزام شدم و در پدافند سایت سوباشی و پایگاه سوم شکاری دو سال خدمت کردم، ولی فقط کارت ایثار ۲ماه و ۹ روز برای من صادر شده است در صورتی که تاییدیه ۲۱ ماه خدمت در منطقه عملیاتی رو پایگاه صادر کرده است لطفا پیگیری کنید.


سامانه عجیب اطلاع رسانی وزارت بهداشت
با گذشت حدود دوسال از شیوع کرونا متاسفانه متولیان درمانی و پزشکی کشور تاکنون نسبت به راه اندازی بسیار ضروری «سامانه جامع اطلاع رسانی این بیماری» جهت انتقال اطلاعات مورد نیاز مردم از جمله مراکز واکسیناسیون، نوع واکسن‌های قابل عرضه، آموزش‌های پیشگیری، شماره تلفن و مراکز مشاوره بیماران کرونا و غیره تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است و اطلاعات پراکنده موجود؛ مردم را سرگردان نموده است. لطفا پیگیری کنید.


ارتقا رتبه
با سلام، لطفا درمورد ارتقا و رتبه قشر بازنشسته هم رسیدگی شود، برخی بازنشسته‌های لشکری وکشوری قبل از سال ۹۶ یک ارتقا حقوقی ورتبه عطا گردیده دراین مور د به بازنشسته بعد از سال ۹۶ هم تسری داده شود. باتشکر.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
سلام ، لطفا درمورد موضوع درج شده تعویض پلاک خودرو رسیدگی و پی گیری شود باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
سلام ، لطفا درمورد وضعیت جاده های روستایی منطقه مرکزی برزاوند شهرستان اردستان هم پی گیری شود باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
سلام و تشکر از باشگاه خبرنگاران درمورد پی گیری موضوعات مخاطبان و رسیدگی دراین زمینه.
آخرین اخبار