مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۷ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

سال تحصیلی جدید، اما بدون کتاب
دوهفته از آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذرد، اما هنوز در برخی از مدارس کتاب به دست دانش آموزان نرسیده است یا فقط چند کتاب دریافت کردند. امسال با وجود شرایط کرونایی و تدریس آنلاین دانش آموزان به سختی مشغول یاد گرفتن درس هستند و مشکل نبود کتاب هم به آن‌ها اضافه شده است شهرستان جاسک با وجود ده‌ها مدرسه دچار کمبود کتاب شده است و مسئولین هم باید فکری به حال دانش آموزان کنند.


وام ودیعه مسکن
سلام. سایت وام ودیعه مسکن اجازه نمی‌دهد بانک را انتخاب کنیم با سامانه هم که تماس می‌گیریم ظرفیت بانک‌ها تکمیل شده است و بانک مرکزی دسترسی نمی‌دهد. لطفا شما رسیدگی کنید.


سایپا دیزل
شرکت سایپا دیزل در سال ۹۵ اقدام به پیش فروش تعدادی کامیون‌های کشنده کرده است. ولی در حال حاضر با گذشت بیش از چهار سال از موعد مقرر تحویل داده نشده استو. لطفا پیگیری کنید.


تاخیر در صدور کارت ملی
اردیبهشت نود و هشت تقاضای کارت ملی دادم هنوز صادر نشده است لطفا پیگیری کنید.


مشکل تعویض پلاک
با سلام و خدا قوت لطفا درمورد مشکل خودروهای که تعویض قطعه شده اند در مورد فک پلاک در مراکز تعویض رسیدگی شود. باتشکر


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار