پیام‌های دریافتی دربیست ویکم مهر ماه؛

عدم تخصیص بیمه به محصولات کشاورزان تا چشم انتظاری برای خودروهای پیش فروش شده!

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

با سلام لطفا درباره‌ی استخدام نیرو‌های شرکتی و قراردادی که دولت مهلت یک ماهه برایشان داده است، گزارشی تهیه کنید.


نوبت دهی بخش تخصصی بیمارستان نبی اکرم زاهدان بسیار ضعیف است. بیماران زیادی هر روز زمان بسیار زیادی را معطل می‌شوند. مردم این استان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و برای درمان باید از شهرستان‌های اطراف بیایند و در نهایت نوبتی هم نصیبشان نمی‌شود.  لطفا پیگیری کنید.


مصوبه مجلس دی ماه سال نود و نه در مورد تبدیل وضعیت کارمندان کشور فرزندان ایثارگران از قراردادی و پیمانی به رسمی هنوز بعد از ده ماه نهایی و اجرایی نشده است. لطفا رسیدگی شود.


ما کشاورزان محصول گندم‌هایمان را بیمه کرده‌ایم، ولی در سالی که خشکسالی وجود داشت هیچ مبلغی به ما ارائه نشد. لطفا پیگیر باشید.


سلام  ایران خودرو پیش فروش گذاشته است درحالی که فروش‌های یکساله‌ رانا پلاس مرداد و شهریور را هنوز تحویل نداده‌اند. الان ۱۵ ماهه که منتظر هستیم کسی هم پاسخگو نیست. بررسی کنید.


سلام سرعت اینترنت در جزیره قشم بسیار ضعیف است لطفا رسیدگی شود.


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
سلام ، لطفا درمورد بانک های ادغامی نظامی هم که کارمزد انتقال وجه به حساب نیز پی گیری بعمل آید باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام ، درمورد تعویض پلاک خودرو های سواری که چند سال قبل حادثه دیده ودرحال حاضر به علت فروش خودرو به تعویص پلاک مراجعه و راهور بیان نموده اطاق دوتکه بوده وخدمات ارایه نمی شود درصورتی که صاحب خودرو قطعه نو خریداری صندوق وجایگزین وبا هزینه آن موقع تعمیر نموده است که دراین مورد مشکلاتی برای افراد ایجاد می کند لطفا دراین خصوص رسیدگی ومساعدت ازطرف راهور تعویض پلاک بعمل آید بانشکر.
آخرین اخبار