حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد گفت: احترام به باور‌های یکدیگر وحدت جامعه را تقویت می‌کند و وحدت دولت و ملت نیز باعث پیشرفت و ارتقای کشور خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت گفت: وحدت اساس تکامل هر جامعه است و همان گونه که وحدت در خانواده سبب نشاط زندگی می‌شود وحدت دولت و ملت نیز باعث پیشرفت و ارتقای کشور خواهد بود.

او با یادآوری اقتدار ایران در ابعاد امنیتی و نظامی وعلمی گفت: امروز ملت مقتدر ایران پاسخ گوی حرکات ظالمانه استکبار جهانی است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با محکوم کردن حمله مرگبار داعش به نماز جمعه افغانستان، این رویدادرا از دسیسه‌های آمریکا دانست و افزود: این فاجعه که نتیجه جنگ فرقه‌ای در افغانستان است، منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر از شیعیان قندوز شد.

خطیب موقت نماز جمعه سمنان در ادامه با اشاره به قرا رسیدن سالگرد ازدواج حضرت خدیجه (س) و پیامبر اکرم (ص) گفت:هزینه‌های گزاف ازدواج یکی از مشکلات بزرگ جوانان شده که با تغییر سبک زندگی و قناعت این سنت الهی رواج بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.