نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مکر دشمنان خطرناک‌تر از زور آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با بیان اینکه مکر دشمنان خطرناک‌تر از زور آن‌ها است، گفت:با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب دست از سر ما بر نمی‌دارند، باید آگاهانه در مقابل آن‌ها ایستادگی کرده و راهکار مقابله با آنان، بصیرت افزایی و تقوا است.

او با اشاره به کارشکنی‌ها و بدعهدی‌های اعضای برجام به ویژه آمریکا درباره این معاهده بین المللی، افزود: با وجود آنکه در متن معاهده برجام به لغو کامل تحریم‌ها علیه ایران اشاره شده بود، اما آمریکایی‌ها با مکر و نیرنگ بر تعلیق تحریم‌ها علیه ایران و نه لغو آن اصرار دارند.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر بازخوانی مصوبات سفر سال۷۴ مقام معظم رهبری به مازندران، گفت: مقام معظم رهبری در آن سفر بر برچیده شدن فقر از این استان سرسبز تاکید داشته و موضوع بازخوانی مصوبات سفر، یعنی وجود هر گونه فقر در مازندران نشان از فقر مدیریتی دارد و باید برای آن چاره اندیشی انجام شود.

امام جمعه ساری با نکوداشت هفته نیروی انتظامی، به عنوان یکی از نهاد‌های مهم تامین کننده امنیت کشور، خواستار توجه و رعایت احترام بیشتر مردم و مسئولان به این گروه خدوم شد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران، همچنین از مسئولان خواست برای میزبانی شایسته شهرستان ساری در رویداد فرهنگی ساری، پایتخت کشور‌های عضو اکو سال۲۰۲۲، اقدامات لازم را با جدیت و سرعت انجام دهند.

در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری نیز، یاد و خاطره روحانی اندیشمند و مردمی حجت الاسلام والمسلمین طاهری رئیس پیشین و فقید حوزه علمیه مازندران گرامی داشته شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.