هزینه‌های مالی سنگین، بلای جان بوکس/ خبری از حضور فیزیوتراپ در تیم ملی نیست

ملی پوشان بوکس کشورمان از اواخر هفته آینده باید کار خود را در مسابقات جهانی آغاز کنند؛ اما خبری از حضور فیزیوتراپ در تیم ملی نیست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس کشورمان جهت شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ قرار است اواخر این هفته به صربستان رفته تا در فاصله یک هفته مانده به شروع بازی‌ها خود را به خوبی آماده کند. بوکسور‌های کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی با مشکلات فراوانی رو به رو هستند. از جمله این مشکلات می‌توان به نبود فیزیوتراپ و تغذیه اشاره کرد که کادر فنی تیم ملی از نبود این ۲ در مسابقات جهانی به شدت ناراحت است.

فیزیوتراپ یکی از ارکان اصلی در رشته بوکس است و ملی پوشان باید بعد از هر مسابقه زیر نظر او به کار‌های ریکاوری پرداخته و خود را برای هر مسابقه‌ای که در آینده دارند به خوبی آماده کنند. به همین دلیل حضور فیزیوتراپ یکی از نیاز‌های اصلی کادر فنی تیم ملی بوکس است که می‌توانست به ما در مسابقات جهانی بسیار کمک کند.

ظاهرا به دلیل هزینه‌های سنگینی که حضور یک فیزیوتراپ دارد، فدراسیون بوکس قادر به جذب این عضو برای تیم ملی نیست و به همین دلیل علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس و دستیارانش باید بدون حضور فیزیوتراپ به مسابقات جهانی صربستان اعزام شوند.

در این مدت وزارت ورزش و جوانان از لحاظ مالی شرایط خوبی را برای بوکسور‌های کشورمان فراهم کرده؛ اما عجیب است که فدراسیون بوکس موفق نشده برای تیم ملی بوکس یک فیزیوتراپ استخدام کند.

در هر صورت تیم ملی بوکس کشورمان قرار است از اواخر هفته آینده در مسابقات جهانی حاضر شود و باید منتظر ماند و دید آیا فدراسیون می‌تواند در این زمان کوتاه شخصی را به عنوان فیزیوتراپ به کادر فنی تیم ملی اضافه کند یا خیر.


بیشتر بخوانید


مسابقات جهانی بوکس در سال ۲۰۲۱ از پنجم آبان ماه به میزبانی صربستان و در شهر بلگراد برگزار خواهند شد.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس امروز نام ۱۰ ملی پوش را برای شرکت در رقابت‌های جهانی اعلام کرد که به شرح زیر است:

دسته ۵۷ کیلوگرم: سجاد محمدپور

دسته ۶۰ کیلوگرم: دانیال شه بخش

دسته ۶۳ کیلوگرم: اشکان رضایی

دسته ۶۷ کیلوگرم: مسلم مقصودی

دسته ۷۱ کیلوگرم: فرهاد مرادی

دسته ۷۵ کیلوگرم: شاهین موسوی

دسته ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی

دسته ۸۶ کیلوگرم: علی جمالی

دسته ۹۰ کیلوگرم: طوفان شریفی

دسته ۹۲+کیلوگرم: پوریا امیری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار