رئیس اداره امور عشایر شهرستان خوسف از حمل ۹ هزار متر مکعب آب در شش ماهه اول امسال به مناطق عشایری خبر داد.

نوری آهنگر رئیس اداره امور عشایر خوسف در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها در خراسان جنوبی، آبرسانی به مناطق عشایری شهرستان خوسف  بطور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در شش ماهه نخست امسال، ۹ هزار  متر مکعب آب به مناطق عشایری شهرستان خوسف به وسیله تانکر‌های آبرسانی، حمل شده است.

نوری آهنگر ادامه داد: مرمت و بازسازی ۳چشمه آب شرب، احداث ۴ منبع فنی، احداث ۲ استخر ذخیره آب، احداث ۵ چشمه سرویس بهداشتی، مرمت و بازسازی ۳ آب انبارو همچنین مرمت و بازسازی ۵ حلقه چاه دامداری از اقدامات اداره امور عشایر شهرستان برای کاهش مشکلات ناشی از خشکسالی در محلات عشایری بوده است.

رئیس اداره امور عشایر خوسف بیان کرد: معرفی بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات جهت دریافت از بانک کشاورزی از محل صندوق توسعه ملی و قرص الحسنه و نیز دریافت تسهیلات برای ۴ صندوق خرد زنان از صندوق کارآفرینی و امید، از دیگر اقداماتی است که در جهت خدمت رسانی به عشایر منطقه خوسف انجام شده است.

او در ادامه تصریح کرد: لازم بذکر است، مرمت و موج تراشی ۸۵۰ کیلومتر ایل راه عشایری، توزیع ۲۰۳ عدد پنل خورشیدی و توزیع ۵  هزار سیلندر گاز مایع نیز از دیگر عملکرد‌های اداره عشایر شهرستان خوسف در شش ماهه نخست امسال است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.