سردار اشتری به فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره بازداشت یک خانم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سؤال که چرا پلیس خودرو‌های ناایمن را شماره‌گذاری می‌کند، اظهار کرد: به تمام خودروساز‌ها اعلام کردیم که حداقل ها را باید داشته باشند و استاندارد‌های لازم را رعایت کنند، در سال‌های گذشته نیز برخی خودرو‌ها را مدتی پلاک نکردیم تا به طور مثال ترمز و ایمنی‌شان را اصلاح کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه برخورد‌ها باید با رعایت تمام مسائل و حال مردم باشد، بیان کرد: با بزه‌کار‌ها که مرتکب جرم شده و باعث رعب و وحشت برای مردم باشند، باید بدون اغماض، با سرعت و قدرت برخورد کنیم.

وی درباره فیلم منتشر شده از بازداشت یک خانم نیز گفت: این موضوع توسط بازرسی پلیس در حال بررسی است و نتیجه آن فردا یا پس‌فردا به من اعلام می‌شود البته باید بگویم موضوع بازداشت این خانم ربطی به حجاب نداشت و موضوع دیگری بود و حکمی برای بازداشت وی وجود داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با خودروساز‌ها مسامحه شده یا خیر؟ گفت: این موضوع را رد نمی‌کنم، اما پلیس در قبال سهم خودش، محکم و قاطع پای کار آمد، تمام تصمیمات دست پلیس نیست، اما انصافاً پلیس در این رابطه نمره خوب می‌گیرد.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه پلیس در بحث سلامت مردم، امنیت راه‌ها و ایمن سازی خودروها، نقش خوبی داشته است، گفت: در این رابطه تولید برخی از خودرو‌ها را متوقف کرده و آن‌ها را شماره‌گذاری نکردیم، اکنون نیز برخی از خودرو‌ها تولید نمی‌شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به پلیس برای تأیید خودرو‌ها نیز فشار وارد شد، بیان کرد: خود خودروساز‌ها نتوانستند بر ما غالب شوند به طور حتم ما قوی‌تر برخورد کردیم، اما برخی از مسئولان در زمان گذشته ورود پیدا کرده و نمی‌گذاشتند ما راه را تا آخر کامل طی کنیم.

فرمانده ناجا در واکنش به اینکه چرا شاهد صحنه‌هایی از برخورد پلیس هستیم که دستمایه دیگران می‌شود و اینکه چه اقداماتی باید صورت گیرد تا آستانه صبر و تحمل نیرو‌های پلیس افزایش پیدا کند، بیان کرد: همکاران بنده در اقصی نقاط کشور حضور دارند و با اختیارات و مسئولیت موجود باید با هر بی‌نظمی برخورد کنند.

وی با تأکید بر اینکه مبنای کار ما قانون و پلیس مجری قانون است، گفت: باید بر اساس قانون با هر ناهنجاری، کار خلاف قانون و جرم مشهود برخورد کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: در اجرای این ماموریت‌ها، بیش از ۹۹ درصد می‌بینیم که همکاران با جدیت، رأفت همراه با مهربانی کار خود را انجام می‌دهد، به طور مثال نیروی انتظامی در برخورد با اوباش مقتدرانه برخورد کرد و گفتیم با هر کسی که به حقوق مردم تعدی کند و باعث سلب آسایش مردم شود، باید با اقتدار برخورد کرد.

وی افزود: اگر مجرمی به روی مردم سلاح کشید و اقدام به ایجاد رعب و وحشت در جامعه کند، در صورتیکه سلاحش را روی زمین انداخت و تسلیم شد که هیچ، اما اگر سلاحش را روی زمین نگذاشت باید با قاطعیت با وی برخورد شود، دستی را که به روی مردم کشیده و باعث رعب و وحشت می‌شود، اگر تسلیم قانون نشد باید قطع شود.

فرمانده ناجا اظهار کرد: البته اگر مجرم تسلیم ما شد، اسیر ما است و در آن زمان بحث فرق می‌کند، اما ما باید مقتدرانه برخورد کنیم، نمی‌توانیم از کنار سارق مسلح یا متجاوز به عنف بگذریم، اما چقدر از این افراد در جامعه وجود دارند، شاید یک درصد کل جامعه باشند، ۹۹ درصد از افرادی که با آن‌ها سر و کار داریم، مردم خوب ما هستند که به طور مثال ممکن است گاهی کمربند ایمنی خود را نبسته باشند، از چراغ قرمز عبور کنند، حین موتورسواری مقررات را رعایت نکنند که در اینگونه موارد گفتیم با رأفت برخورد شود.

وی افزود: حتی درباره موتورسوار‌ها تخفیفی داریم، موتورسیکلت برای برخی از افراد وسیله ای برای امرار معاش است، اما در جایی تخلفی مانند عدم استفاده از کلاه ایمنی یا یک طرفه رفتن مسیر را مرتکب شوند باید متوقف شوند، اما موتورسیکلت آن‌ها توقیف نشود.

سردار اشتری با بیان اینکه حتی حق نداریم با یک متهم برخورد خارج از قانون، مسائل شرعی و اخلاقی انجام دهیم، گفت: در جایی ممکن است اتفاقی روی دهد که متاسفانه به سرعت در فضای مجازی منعکس می‌شود، ما نیز ناراحت می‌شویم و به سرعت بررسی خود را انجام می‌دهیم.

وی افزود: به طور مثال مدتی قبل همکاران من آقایی را بازداشت کرده و به شکل سختی وی را داخل خودرو می‌بردند، تصور من این بود که شاید این فرد به دلیل سوار شدن بر موتورسیکلت بدون استفاده از کلاه ایمنی متوقف شده یا تخلفی داشته است، بعد از پرس‌وجو متوجه شدم، وی سارقی بود که چند دقیقه قبل از بازداشت، کیف خانم را به طرز خشنی در حالیکه این خانم به زمین خورده بود، سرقت کرده و این خانم را به بیمارستان برده بودند همچنین دختر این خانم در محل حضور و حالت نگران‌کننده‌ای داشت، اما آن لحظه توسط فیلم‌برداری اعلام شد که پلیس وی را به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی حین استفاده از موتورسیکلت بازداشت کرده است.

گفتنی است که چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی منتشر شد که در آن فیلم خانمی توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی سوار بر خودور ون پلیس شده و به دلیل ممانعت از انجام این کار توسط این فرد، برداشت‌های متفاوتی از این صحنه توسط کاربران در فضای مجازی مطرح شد.


بیشتر بخوانید

استرداد اموال باید در اولویت قرار گیرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
از پلیس در خواست دارم به جرم بد حجاب ها رسیدگی کنند
کسی که جرمی مرتکب میشه بهش دستبند میزنن میبرن بازداشتگاه بعد دادگاه و بعد مجازات
خوب بی حجابیم جرمه!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۰۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
بی حجابی و بد حجابی در جامعه ایران اسلامی عزیزمان طبق قانون و مقررات ثبت شده جرم محسوب می شود و کسانی که هنجارشکنی کنند در جامعه و بی حجاب باشند و بد حجاب باشند در جامعه پلیس امنیت ملی اخلاقی مدافعان نظم و امنیت ملی ایران اسلامی موظف هستند با فرد یا افراد خاطی طبق قانون برخورد کنند محترمانه و اگر مجرم یا مجرمین قانون شکن خواست اوباشگری دربیاورند پلیس مجریان قانون موظف هستند به زور دستگیرش کنند قوانین هر مملکتی برای خود آن مملکت محترم و لازم الاجرا می باشد مجرمین را دستگیر می کنند و به کلانتری و سپس به قوه قضائیه محترم عادل عدات گستر تحویل می دهند تا قاضی محترم خردمند عادل حکم مجازات کیفریش را بر حسب جرمهایش طبق مستندات و شواهد و مدارک برای مجرمین قرائت و صادر کند در سر تا سر جهان و سر تا سر جهان اسلام با مجرمین و قانون شکنان و هنجارشکنان مطابق با قوانین همان کشورها با مجرمین مقتدرانه و قدرتمندانه برخورد می کنند چرا که اگر مجرمین و قانون شکنان را در جامعه بشری هر کشوری نسبت به قوانین و مقررات ثبت شده خودشان آزاد بگذارند که هر غلطی که دلشان خواست بکنند در آن جامعه ها حرج مرج و ولنگاری و بی قانونی و بی نظمی نا امنی بوجود خواهد آمد و اراذلین و اوباش هنجارشکنان قانون شکنان معتادین به مواد مخدر و مشروبات الکلی دزدان و اشرار و اغتشاشگران که مخل نظم و امنیت هر جامعه انسانی هستند بر آن جامعه مسلط می شوند و آن جامعه برای کل شهروندان از هر لحاظ نا امن و بسیار خطرناک می شود و حاکمیت آن حکومت زیر سوال می رود و چونکه عدالت و حق و حقوق شهروندی عادلانه امن برقرار نمی شود آن حکومت در هر کجای جهان که باشد مشروعیتش را از هر لحاظ از دست می دهد اگر با مجرمین و مفسدین برخورد مجدانه نشود اگر مردم می خواهند پلیس نظم و امنیت ملی ایران اسلامی عزیزمان باهاشون برخورد مجدانه قانونی نکند به قوانین و مقررات ایران اسلامی احترام بگذارند احترام گذاشتن به قوانین و مقررات احترام گذاشتن به شخص خودتان است و برای نظم و امنیت و فرهنگ و تمدن متمدنانه شخص خودتان و جامعه تان خوب است در هر کشوری که هستید باید به قوانین آن کشور احترام بگذارید اگر نه دودش در چشم خودتان می رود قانون شکنان هنجارشکنان و بدانید و آگاه باشید اینجا ایران اسلامی است نه اروپا است و نه آمریکا است و نه دیگر کشورهای غیر اسلامی است و نه کشورهای اسلام آمریکایی است اینجا ایران اسلامی با قوانین و مقررات اسلام ناب محمدی ص است و با مفسدان و فاسدان و فاسقان قانون شکنان هنجارشکنان متجاهرین در هر زمینه ایی برخورد مجدانه می شود . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر عادلانه خردمندانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
جامعه از نظر حجاب خیلی افتضاح شده و روز به روز داره بدتر میشه ... واقعا باید برای این معضل بزرگ فرهنگی و اجتماعی تدبیری اندیشه بشه در کنار حل مشکلات اقتصادی باید مسائل فرهنگی هم درست بشه ‌...
Netherlands
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
رفراندم بذارید وقتی بیست درصد جامعه یچیز بخوان و هشتاد درصد نخوان تا هزار سال همین هست حجاب نباید با اجبار باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ضمن احترام به اکثر مامورینی که با وجدان و با اخلاق هستند ، باید با افرادی که در این لباس با مردم عادی ( نه مجرمین خشن و ... ) به شکل غیر متعارف و غیر انسانی برخورد می کنن برخورد قانونی بشه چرا که اینها هم چهره ی نیروی انتظامی و هم چهره ی جمهوری اسلامی رو در دنیا خراب می کنن و سوژه به دست ضد انقلاب می دن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
معیشت منزلت و اقتدار ناجا چی میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران مورد اعتماد مردم
لطفا ماجرای شکنجه سالمندان در بهزیستی بروجرد را پیگیر باشید
و نتیجه را به عرض مردم برسانید و از مسئولین توضیح بخواهید

درود بر شما
-
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اول اینکه داستان ربطی به حجاب نداشت طرف خلافکار بود
دوم اینکه اگر ایران مثل امریکا برای مجرمین از شوکر استفاده کنه نیاز به درگیری فیزیکی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
از کی تاحالا خلافکارارو با ماشین گشت میبرن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
گشت امنیت اخلاقی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
سر حجابم باشه بازم جرمه
باید در حالی که از پشت بهش دستبند زدن ببرنش چون مجرمه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
با مامورانی که رشوه میگیرند چرا برخورد نمیشه؟بازرسی هم رفتم اتفاقی نیفتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اول باید با اونی که رشوه میده برخورد بشه که انشا الله شما جزو اونها نیستی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
ماموری که میاد میوه مجانی برمیداره میبره.این کارش رشوه گرفتن نیست؟اخاذیه والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
توجیه لازم نیست از این صحنه ها مردم زیاد دیدند. چند وقت پیش هم گندکاری زندان اوین هم دیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
درسته اگر فیلم دیده باشین ماشین مال امنیت اخلاقی نیست و متعلق به اگاهی یا کلانتری و نداشتن نام امنیت اخلاقی کاملا معلومه و اینکه مامورین لباس فرم ندارن درصورتی که امنیت اخلاقی تماما لباس فرم دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
واسه دستگیری یه زن4تا مامور میره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
هيچ كجاي اسلام و قرآن نگفته با كسي كه حجاب نداره بايد وحشيانه برخورد كرد اين قوانين مسخره من درآوردي رو لطفا جمش كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اون مامورای خانم نقش شون چیه؟حقوق الکی میگیرن؟چرا اونا کاری نمیکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
پول بیت المال رو میدن به اینا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
پلیس ایران باید رفتار محبت آمیز رو از پلیس‌های استرالیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، آمریکا و کشورهای غربی دیگه یاد بگیره. همچین مجرم رو نوازش می‌کنند که بفهمه در برابر اعمال قانون مقاومت کردن یعنی چه. البته پلیس آمریکا الگوی بهتریه طرف حرکت مشکوک کرد آبکشش می‌کنند. چرا ما باید از کشورهای مهد ««دموکراسی!!!»» برخورد با مجرم رو یاد نگیریم. بالاخره باید پیشرفت کنیم اگه کشور ما هم پیشرفته و حقوق بشری بود پلیس نمی‌ایستاد نگاه کنه تا با وانت از رو سر پرسنلش رد شند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
افرین خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اتفاقا حرکت درستی بود تا درس عبرتی بشه به مجرمین از این دست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
متهم نه مجرم
Lithuania
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
مجرم؟ کدوم جرم رو میگی؟ مجرم کسیه که قاضی براش حکم صادر کنه. نه اینکه یه مامور پلیس به صورت سلیقه ای از ظاهر فرد خوشش نیاد و باهاش این برخورد رو بکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
متهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
منفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
نه به سربازی اجباری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
آره به سرباز اجباری . من خودم سربازی رفتم . سخت هست ولی اگه سربازی نباشه انسان برای زندگی آیندش و مشکلات روبروش خیلی راحت کمر خم می‌کنه. اگه یه وقت جنگ درگرفت باید بتونی اسلحه گرفتن تو دست و یاد داشته باشی . پس دوست عزیز از سربازی فراری نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
حرفت رو قبول دارم کاربر ۱۶:۲۵ ولی دیگه حداکثر۵ الی ۱۰ ماهش کنن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
مملکت ما اسلامیه این نوع برخورد درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
طرف اخلالگر نظام بانکی کشور حکمش 10 سال حبس تعزیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
با ما سربازان هم زیاد بدرفتاری میشه.لطفا یه سایتی درست کنید تا سربازان گزارش و تخلف پرسنل کادر رو گزارش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
لطفا حقوق و مرخصی سربازان ناجا را زیاد کنید.خسته شدیم دیگه مرخصی هم نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
دروغ و افترا شاخ و دم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
مرگ حقه،ایران خودرو و سایپا وسیله ان.
در مورد پلیس هم باید با اغتشاشگران و جدایی طلبان و...سخت برخورد کنه ولی اونها می یان کار خودشون رو می کنن و می رن پلیس تازه می یاد به بقیه که هیچ کاره بودن گیر می ده.
پیشگیری هاشون هم عالی عالی،طرف پنج تا زن رو ازشون به شکل خیلی سخت زورگیری کرده و هرچی همراه داشتن رو برده پلیس اعلام می کنه از بار ششمش پیشگیری شد.
قوه قضاییه هم که خدا قوت پهلوان خسته نباشی دلاور،برای مفسدین اقتصادی و برهم زنندگان نظم یک کشور و ملت چند سال ناقابل حبس تعزیری می برد.
یعنی ملت و این همه خوش بختی محاله.
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۵:۱۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
درود، خوب متاسفانه توجیهات زیاده، ولی بطور کل این طرز برخورد با حتی قاتلین مناسب نیست، و این اراِِِئه ی دلایل منطق ندارد، چرا که در هر حالت پلیس باید امنیت ایجاد کند نه موجب رعب و وحشت گردد، پلیس باید برای مردم آرامش، و برای خاطیان رعب آور باشد، اینکه به هر طریقی زنی را با زور و کشیدن مو و غیره درون خودروی پلیس بیندازد، هیچ دلیل قانع کننده ایی ندارد، الا توجیه، اینکه حتی اگر ایشان پوشش مناسبی ندارد، امر به معروف و نهی از منکر اینگونه نمیباشد، به زور کتک و ایجاد ترس، بلکه باید پلیس تکیه گاه ملت باشد، نه موجب ترس و وحشت مردم، و این عمل فقط شرمندگی دارد.متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
نه داداش میخای نازشون بکنند نمیدونی الکی چرندیات نباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
چرت نگو ادای ادمهای روشنفکر را هم در نیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
شما باید بجای دعوت پدر خانواده باید ناظر بر این پدر رو تو برنامه دعوت میکردید معلوم هست این پدر از بچه هاش بد نمیگه و به همه بیست میده ، چون اگه نمره بد بده اولین نفر مدیریت خودش زیر سوال میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
کو ،کدام واکنش ، ما که هیچ واکنشی ندیدیم ،آهان نکنه همون دو خط آخر رو می گین ،آره آره عجب واکنشی بود ، خیلی عالی
Lithuania
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
آقای سردار فرمودن که موضوع بازداشت خانم ربطی به حجاب نداشته و حکم بازداشت براشون صادر شده بوده.
در پاسخ به سردار محترم باید بگم که: اینو هر بی سوادی می دونه که بازداشت افراد توسط پلیس امنیت اخلاقی انجام نمیشه.
پس سردار محترم: مردم رو ساده فرض نکنید و دروغ نگید. جلوی رفتار وحشیانه همکارانتون رو بگیرید که بعد لازم نباشه دروغ بگید.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۹:۲۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
شما که علامه دهر هستید بفرمائید بازداشت توسط کی انجام میشه؟ پرسنل اداره آب و فاضلاب؟
بازداشت متهم یا مجرم یا مطلع (درصور عدم حضور)توسط پلیس انجام میشه. حالا بستگی به جرم و موضوع پرونده داره که توسط کدوم پلیس باشه. بعنوان مثال جرایمی مثل سرقت و قتل توسط آگاهی، اختلاف خانوادگی و ملکی و غیره توسط کلانتری، جرائم اخلاقی هم توسط پلیس امنیت اخلاقی.
اگه چیزی نمیدونید مجبور به اظهار فضل نیستید.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
خواهشا یه لطفی هم بکنید از پار کینگ ها که ماشین یا موتور میخوابنیدم گزارش بگیرید یه مشت ادم ارازل و اوباش بی فرهنگ مسیول اون پارکینگ ان .. بهشون کوچکترین حرف بزنید بدترین فحشدها رو بهت میدن دعوا میکنن بعدشم میگه هیچ کس جرات نداره هز ما شکایت کنه ما با نیرویی انتظامی همکاری میکنیم .علنا سه سال پیش برای خودم پیش امد. حتی در پارکینگ و با زنجیر بستن با چوپ چندتاشون میخواستن بزنن . زنگ زدم پلیس امد جلو پلیس حتی بدترین فحشها رو داد چون دارن با اونا کار میکنن. شکایتم کردم دستم به هیچ جا بند نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
پلیس حرمت دارد و تحت هیچ شرایطی نباید قداست و حرمت و اقتدار پلیس خدشه ببیندو تمام دنیا پلیس جایگاه خاص احتماعی دارد و اقتدار پلیس ضامن امنیت اجتماع هست. پلیس اولین گروهی هست که در نهج البلاغه به حاکم بلاد اسلامی مورد سفارش قرار گرفته است. از همه نیروهای محترم انتظامی صمیمانه سپاسگزاریم و قدر دان زحماتشان هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
حق
۱۳:۲۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
چقدر ناجا بدبخته برخورد کنه انتقاد می کنید برخورد نکنه انتقاد میکنه باخودتون چند چندین متاسفم برای اون دسته مغز فندوقی کوته بین شما که میگید کشورای امریکایی واروپایی مهد دمکراسی کسی تو این کشورها میتونه در مقابل حرف پلبس مقاومت کنه
باید هم برای فرماندهان ناجا تاسف خورد وهم قانون که پلیس رو با تمام سختی ها قربانی مصلحت اندیشی های مسخره می کنند بااین وضعیت یه مدت دیگه پلیس برای مجرمین باید نوشابه باز کنه اونوقت امنیت میشه رویا
رسانه ها خواهشا کمی انصاف داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
کشورای دیگه امنیت ندارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
واکنشش این بود که با تمام کسانی که فیلم رو منتشر کردن برخورد قاطع کنید یکی از دلایل طرح صیانت از مجازی هم همینه که راحت بتونن هرکاری دلشون خواست بکنن با مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
مشکل بزرگ نیروی انتظامی اینکه کارهای اصلی خودش را انجام نمیدهد.تا حالا چند اختلاسگر بزرگ.آقا زاده را سریع گرفته و به مردم معرفی کرده است؟اذیت کردن چند خانم که هنر نیست.از برخورد خشن با چند تار مو ،دستگیری افراد مهم کشور است که فساد مالی بزرگ و اختلاسگری میکنند بدون تبعیض کو رعایت انتصابشان به فلان شخص است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
واقعا بیسوادی. پلیس نمی‌تونه دستور قضایی صادر کنه. پلیس فقط اجرا می‌کنه و اونچه که مسلمه برای بعضی از جرمهای عمومی میشه به پلیس دستور و اختیار برخورد داد ولی قوه قضاییه چطور می‌تونه به پلیس دستور بده هر اختلاسگری دیدی دستگیر کن؟ مگه اختلاس کردن مثل نقض قوانین راهنمایی و رانندگی یا هنجارشکنی اجتماعیه؟ دستگاههای اطلاعاتی و حراست باید این موارد رو شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کنند تا قوه قضاییه دستور ویژه برای دستگیری افراد معرفی شده به نیروی انتظامی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اگر چند پرسنل نیروی انتظامی در دفاع از مردم کشته وشهید بشود هچ کس ککش هم نمیگزدولی اگر یک کسی توسط پلیس بازداشت بشه ودر فضا ی مجازی فیلم بگیرند هزار وامصیبتا در میایداگر چنین باشد چگونه میتوانیم ازپلیس توقع داشته باشیم که ازجان ومال مردم دفاع کند
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۲:۲۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
با ماشین گشت ارشاد جدیدا قاتلین سریالی رو دستگیر میکنن!؟

باید شفاف سازی بشه و قشنگ مشخص بشه با مامور متخلف چه برخوردی صورت گرفته
وگرنه نه افکار عمومی نظر مثبت به نیرو انتظامی پیدا میکنه و نه جلوی رفتار های مشابه در آینده گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
نه تنها به کار زشت همکارش پاسخگو نبود با پر رویی تمام به خودش ۲۰ داد رفت هر فرمانده هی که بوسیله خامنه ای انتخاب شده خودش مسئول پاسخگو به مردم نمیدونه چند وقت پیش یک سردار دیگه داشت از تاریخ هخامنشیان بد میگفت کلا اینها ضد مردم ایران و تاریخ ایران هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
برای نیرو انتظامی متاسفم که انقدر کوتاه اومده که امثال شما ها زبون درآوردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
به شما هیچ ربطی نداره جرم طرف چی بوده. تخلف کرده باید دستگیر بشه. به نظرم باید اینجا هم مثل آمریکا مجرمی که در برابر اعمال قانون مقاومت می‌کنه رو خفه کنند تا شما راضی بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
خدانکنه گذرهیچ بنی بشری به کلانتری بیفته،که واقعا بدترین رفتار رابا ارباب رجوع دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
دوست گرامی الکی شایعه درست نکن خودم 17ماه سرباز کلانتری بودن ولا افسرای ما از گل کمتر به ارباب رجوع نمیگفتن بیشتر ارباب رجوع ها انگار ارث پدرشون ازت میخوان با رفتارشون ..یه مورد 110 رفتیم یارو با تبر یه انگشت دکتر رو قطع کرده بود حمله کرد واسه ما ولی افسر حتی اجازه کشیدن کلتم نداشت خودم با ته کلاش زدم تو فکش دندوناشو براش ردیف کردم تا ادم شه دیگه به مامور جماعت بدبخت حمله نکنه لیاقت مردم ما پلیس امریکاس فقط
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اقای سردار با عملکرد غلطتان نه تنها امنیت نداریم بلکه در راهنمایی و رانندگی هم موفق نبوده اید با جریمه مگر میشود راننده خاطی را درست کرد نه فرهنگ راننده گی در جامعه است نه امنیت در خصوص فساد و فحشا و بی بند و باری که دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
بله میشه ولی باید مثل اروپا بر اساس توانایی مالی متخلف رو جریمه کرد. معلومه ۵۰۰ هزار تومان برای کسی که پراید سوار میشه زیاده ولی برای کسی که بنز سوار میشه هیچی به حساب نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
منم سربازیم افتاده نیرو انتظامی.واقعا شرایط خوبی اینجا نیست.مرخصی هم نمیدن.اعصابمون خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ماشالا سردار برا همه جواب داره
بابا راست میگه کلا مردم مجرم هستند
باید درس زندگی رو از مسولین یاد بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
افرین خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
چرا یه مرد باید به زن نامحرم دست بزنه؟دوتا مامور زن اونجا بود چرا اونا کاری نکردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
وقتی زنا سربازی نمیرن اینجام فقط درجه گرفتن و حقوق میگیرند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
کاشکی همه جا محرم و نامحرم میکردی. وقتی زن و دخترت رو بی حجاب میفرستی توی خیابون، اونجا هم به محرم و نامحرم فکر میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
وااای اگر این اتفاق بایک سیاه پوست امریکایی افتاده بود الان توایران چخبر بود از مجلس ودولت وملت وهمه بر علیهش بیانیه میدادن وپیگیری میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
بیشتر ماموران پلیس رفتار مناسبی دارند، ولی متاسفانه پلیس به ناحق، معمولا طرف زن ها رو میگیره. یه خانمی داخل مرکز خرید میخواست جو رو متشنج کنه و وقتی من به حراست زنگ زدم، اون هم به پلیس زنگ زد. با اینکه پلیس هم حق رو به من داد ولی هیچگونه کاری انجام نداد. خانومه وقتی دید که اوضاع به نفعش نیست گفت که این آقا(من) هلش دادم. خوشبختانه مغازه دوربین داره و دروغ اون خانوم معلوم شد ولی باز پلیس هیچ کاری نکرد. حالا اگه حق با اون زن بود احتمالا پلیس من رو میبرد پاسگاه و شب رو تو بازداشتگاه نگه میداشت. این سطح از نابرابری غیر قابل پذیرشه.
Korea (Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
حقوق متهم و از اون مهمتر : حقوق انسان ها ارزشی داره تو این کشور ؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۱۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
شما دیگه شور از مزه برید
Netherlands
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
سلام ادمین محترم باشگاه خبرنگاران جوان
لطفا پیگیر شکنجه سالمندان در خانه سالمندان بروجرد توسط پرسنل ان اداره شوید ونتیجه را به مردم اعلام کنید و از مسئولین توضیح بخواهید
ممنون از زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اگر ربطی به حجاب نداشت چرا پلیس امنیت اخلاقی ؟؟ فکر کنم عذر خواهی همراه با صداقت را مردم می پذیرند اما توجیه بی وجه را هرگز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اگه بخاطر حجاب هم بوده، قانونی بوده و احتیاجی به عذرخواهی نیست. وظیفه اش رو انجام داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
رعایت حجاب در کشور ما قانون هست و متخلف باید در برتبر قانون پاسخگو باشد نه مجری قانون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
دوره این رفتارها تموم شده است ، گرچه همشم نیروی انتظامی مقصر نیست ذات مامور محل بزرگ شدن و نحوه تربیتش از کودکی موثر است ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
دنیا به چه سمتی داره میره ، ما هنوز اندر خم یک تار مو و لاک ناخن هستیم این شده مسئله روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
بله اون طرفی که شما میگید نابودی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
بله دیدیم دنیا به چه سمتی رفته دزدیدن ماسک و عدم رسیدگی به سالمندان کرونایی در آمریکا و زدن واکسنهایی که باعث مرگ مردم آمریکا و... شد رو دیدیم
دیگه این ژستهای تو خالی شما و حرفهای شما نه رنگی داره و نه اعتباری چون تمام دنیا دیدین چه دنیا با مردم خودشون چه رفتاری با انسانها و هموطنان خودشون دارند . همه دیدین با مردم کشورهای دیگه چه رفتاری دارند.
هر کشوری قانون و ضوابط خودش رو داره بله ما طبق قانون رسمی کشور پوشش و داشتن حجاب که شرط اولیه حضور بانوان در اجتماع هست را داریم بخاطر حفظ حریم خود بانوان محترم و قطعا با متخلف هم باید بخاطر تخلف از قانون برخورد لازم بشود. ضمنا بابت عفت و حیای و غیرت اجتماعی و احکام دین خدا هزاران نفر خودشون رو برای این ملت فدا کردند و اجازه نمیدیم عده ای بخاطر خودخواهی و لجبازی قداست های دینی و حرمت قانونی رو زیر پا بگذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
بله، دنیا رفته به سمت کشتن سیاه پوستان، دزدیدن ماسک، نه به واکسن و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
من سرباز نیرو انتظامی هستم اصلا مرخصی استحقاقی خودمونم نمیدن.هیچکس حوصله کار کردن نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
سربازی که خونه مادرت نیست که هروقت بخواهی بری با بیای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
سربازیه دیگه. وقتی سربازیت تمام شد و چندین سال گذشت، با خودت می گی ای کاش کارمو انجام داده بودم، قدر در کنار هم بودن با همخدمتیا را دونسته بودم و بیخودی برای خودم زندان نمی ساختم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
به ماهم مرخصی نمیدن میگن سرباز نیست شما دو برابر باید کار کنید
Germany
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
شما موظف هستید که سریعا با دو مامور خاطی با شدیدترین شکل برخورد نمایی. تحت هیچ بهانه ای چنین تجاوزهایی پذیرفتنی نیست و اگر مسئولی از چنین افرادی تحت هر عنوانی حمایت کند شریک آنها و آمر به اینکارها محسوب شده و اگر حالا به دلیل تبانی مجازات نشود، در آینده حتما مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
پلیس هر کاری کنه، داره وظیفشو انجام میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
برو بنده خدا روزی هزاربار خداروشکر کنم این مامورای نیروانتظامی با چندر حقوق کم دارن اسایشو برا شما تامیین میکنن اگر همینا نبودن جرات داشتی تا بقالی سرکوچه بری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
تو همون آمریکا که از اونجا یا با وی.پی.انش نظر میدی مظنون در برابر دستگیری مقاومت کنه چند پلیس چنان میافتند روی سرش که شانس بیاره و خفه نشه تا برای کتکهای بعدی توی اداره پلیس زنده بمونه. این قرتی بازیها فقط تو ایرانه که مجرمین طلبکار میشند
آخرین اخبار