ملک محمدی: برای شرکت در انتخابات فدراسیون تیراندازی باید استعفا می‌کردم/ مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه از ماه‌ها پیش انتخاب شده اند

دبیر مستعفی فدراسیون تیراندازی گفت: برای حضور در انتخابات فدراسیون تیراندازی باید از سمت دبیری فدراسیون استعفا می‌کردم.

رضا ملک محمدی، دبیر مستعفی فدراسیون تیراندازی با تفنگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص استعفای خود از سمت دبیری فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: من برای این که بتوانم در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کنم، باید از سمت دبیری فدراسیون استعفا می کردم. بر همین اساس استعفا نامه خودم را به سرپرست فدراسیون تیراندازی و وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و خدا را شکر مورد قبول قرار گرفت. من هم مانند بقیه کاندید‌اها منتظر برگزاری مجمع فدراسیون هستم.

او با اشاره به اداره سرپرستی فدراسیون در هر ۳ سمت اصلی عنوان کرد: با توجه به این که فدراسیون تیراندازی با سرپرستی اداره می‌شود و همچنین دبیر و نایب رئیس اول فدراسیون سرپرست هستند، وزارت ورزش و جوانان باید هرچه سریع‌تر نسبت به برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی اقدام کند؛ چرا که فرصت زیادی تا بازی‌های آسیایی هانگژو نمانده است. هرچه زودتر تکلیف فدراسیون تیراندازی را مشخص کنند به نفع این رشته خواهد بود؛ چرا که در حال حاضر برنامه ریزی‌ها در خصوص برگزاری لیگ و تیم ملی انجام شده است و به موقع همه برنامه ریزی‌ها انجام خواهند شد.

ملک محمدی: برای شرکت در انتخابات فدراسیون تیراندازی باید استعفا می‌دادم/ مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه از ماه‌ها پیش انتخاب شدند

انتخاب سرمربی برای تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه از ماه‌ها پیش انجام شده بود

ملک محمدی در خصوص انتخاب مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه گفت: انتخاب سرمربی برای تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه از ماه‌ها پیش انجام شده بود. بعد از رقابت‌های المپیک توکیو ۲ هفته‌ای به ورزشکاران استراحت و فرصت ریکاوری دادیم. بعد از آن دادگر، سرپرست فدراسیون، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون و روابط بین الملل در پی انتخاب بهترین مربیان داخلی و خارجی بودند و با بررسی‌هایی که انجام می‌دادیم به دنبال بهترین گزینه‌ها برای تیم ملی تفنگ و تپانچه بودیم تا بتوانند برنامه ریزی‌ها را به خوبی مدیریت کنند. ما در المپیک صاحب مدال طلا شدیم و باید با عملکرد خوب در بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس نشان دهیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه جزء بهترین‌ها هستند

دبیر مستعفی فدراسیون تیراندازی با تفنگ درباره مربیان تیم‌های ملی بیان کرد: در حال حاضر مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه جزء بهترین‌ها هستند و سابقه درخشانی هم در کارنامه خود دارند. مطمئن هستم کار خود را به خوبی انجام خواهند داد. البته برای تقویت کادر فنی تیم‌های ملی، فدراسیون باید هر آن چه در توان دارد بگذارد و از این مربیان حمایت کند. از طرفی هم کادر فنی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه تکمیل نشده است و معتقدم یک سری از افراد باید برای کمک به کادرهای فنی‌ ما به عنوان مربی، کمک مربی و سرمربی در تیم‌های دوم و سوم ملی حضور داشته باشند. در جلسه‌ای که با سرپرست فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی داشتیم، عنوان شد که ما باید ۳ تیم ملی داشته باشیم تا بتوانیم توانمندی‌های ورزشکاران این رشته را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار