ولیعهد ابوظبی از نفتالی بنت به طور رسمی دعوت کرد تا برای اولین بار پس از عادی سازی روابط  به امارات سفر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، امروز سه شنبه، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی از نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور رسمی دعوت کرد تا برای اولین بار پس از عادی سازی روابط  به امارات سفر کند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گفت که نفتالی بنت امروز از محمد آل خواجه، سفیر امارات در تل آویو نامه‌ای از طرف  محمد بن زاید دریافت کرد که حاوی دعوت نامه‌ای رسمی برای سفر بنت به امارات بود.

پس از آن دفتر بنت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ولیعهد ابوظبی برای دعوت تشکر کرده و با سفیران امارات و بحرین در مورد تمایل تل آویو برای گسترش روابط با دو کشور، همکاری‌های منطقه‌ای و تقویت توافق آبراهام صحبت کرده است.

بنت در دیدار خود با این سفیران ادعا کرد: «هرچه روابط قوی‌تر باشد، امنیت و ثبات در منطقه قوی‌تر می‌شود.»

محمد بن زاید و بنت قبلاً توافق کرده بودند که جلسه‌ای بین آ نها برگزار شود. ژوئیه گذشته، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با ولیعهد ابوظبی از او بخاطر افتتاح سفارت امارات در سرزمین های اشغالی و همچنین میزبانی سفر رسمی یائیر لاپید، وزیر امور خارجه این رژیم در کشورش تشکر کرد.

در سپتامبر سال گذشته، رژیم صهیونیستی توافقاتی را  با امارات و بحرین برای عادی سازی روابط تحت حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا امضا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار