مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت : اجرای حدود ۴۰۰ برنامه متنوع ورزش و فرهنگی برای این هفته پیش بینی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : یکی از مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی تجهیز ۱۶ خانه ورزش روستایی است تا با این کار مجموع خانه‌های تجهیز شده طی سه سال اخیر به ۲۸۰ مورد برسد.

او گفت : برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف همگانی مانند لیگ تندرستی، مسابقات قوی‌ترین مردان روستایی، مسابقات فوتسال، ورزش‌های بومی - محلی و جشنواره خوشه چین از دیگر برنامه هاست.

رحیمی افزود: افتتاح یک باشگاه ورزشی خصوصی، برگزاری مسابقات ورزشی میان کارکنان دولت، اجرای دوره‌های آموزشی ویژه جوانان و خانواده ها، دیدار با پیشکسوتان و قهرمان ورزشی، تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها توسعه فرهنگ ورزش در استان و خصوصا ورزش روستایی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و افزایش سلامتی عموم مردم است.

او با اشاره به توجه خاصی که به ورزش روستا‌ها صورت گرفته است، گفت: با افتتاح و تجهیز ۱۶ خانه ورزش در روستا‌های استان زمینه برای افزایش نشاط میان جوانان بیش از پیش فراهم می‌شود.

رحیمی افزود: توجه و توسعه ورزش در روستا‌ها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش سبب کشف و پرورش نیرو‌های جوان و استعداد‌های نهفته ورزشی بسیاری در روستا‌های این استان می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.