رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: علمیات ساخت واحد صنعتی سیلیکون متال "فرتاک " این شهرستان بهمن ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: علمیات ساخت واحد صنعتی سیلیکون متال "فرتاک " این شهرستان با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی بهمن ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

"حمید آزادبخت" روز پنجشنبه در جریان بازدید مدیرعامل بانک صنعت، معدن کشور از کارخانه سیلیکون مثال بروجرد اظهار داشت: واحد صنعتی سیلیکون متال بروجرد با ظرفیت تولید سالانه ۳۴ هزار تن و سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلار در زمان بهره بردای نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال منطقه خواهد داشت.

اوگفت: هم اکنون ۱۶هزار تن سیلیکون مورد نیاز کشور هر ساله از خارج وارد می‌شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با بهره برداری از این طرح عظیم صنعتی زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر از جویندگان کار این شهرستان فراهم خواهد شد.

آزادبخت گفت: این واحد صنعتی علاوه بر تولید سیلیکون متال، محصولات پلی سیلیکون و پلیمر سیلیکونی که پیش نیاز تولید سلول‌های خورشیدی است را تولید خواهد کرد.
اواضافه کرد: توسعه و تکمیل این واحد عظیم صنعتی نیازمند۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه است که امید است سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن موجب خیر و برکت در این زمینه باشد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد افزود: این واحد در آینده در پنج فاز و زمینی به وسعت ۸۰ هکتار ایجاد می‌شود که با توجه به افق و دید بلندمدت پروژه پیش‌بینی شده است.

آزادبخت گفت: این شرکت تاکنون از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است و تقاضای تسهیلات برای راه اندازی فاز اول را دارد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.