بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۹ مهر؛

اهتمام رئیس جمهور به قیمت کالاهای بازار در جلسه هیئت دولت / تصویری از اولین نشست مجامع استانی با رئیس‌جمهور / تولید واکسن فخرا میلیونی شد

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از ماموریت ایشان به وزاتخانه‌های سمت؛ جهاد کشاورزی و دادگستری را در فضای مجازی منتشر کرد:

"رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:
وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، و دادگستری بیش از گذشته به قیمت کالا‌ها حساسیت داشته باشند

مردم باید درباره تامین معیشت و سفره خود احساس امنیت کنند و بی‌ثباتی در بازار چه ریشه در کم‌کاری بدنه دولت داشته باشد و چه ناشی از سوءاستفاده فرصت طلبان، باید پیگیری جدی و فوری شود.

[با قدردانی از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در تامین نهاده‌های دامی]: لازم است در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی به ویژه به دامداران صورت گیرد.

از وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به دلیل اینکه برای دومین ماه متوالی زمینه پرداخت حقوق و تامین هزینه‌های جاری دولت را بدون استقراض از بانک مرکزی فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.

امیدوارم این رویه ادامه یابد تا گرفتار آنچه پیشینیان به آن مبتلا شدند نشویم و با استقراض از بانک مرکزی، باعث افزایش پایه پولی و نرخ تورم نشویم.

[با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری]: امروز بنده و سرکار خانم خزعلی در جایگاه اجرایی نشسته‌ایم و دیگر ارائه پیشنهاد و توصیه از سوی ما پذیرفته نیست.

معاونت امور زنان و خانواده با مشورت فرهیختگان و صاحبنظران برای حل مشکلات این حوزه به ویژه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، راهکار‌های اجرایی و عملیاتی ارائه کند."

پست رئیسی

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس مجلس از دیدار با اهل سنت در هفته وحدت توئیتی را منتشر کرد:

"در هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اکرم، میهمان ۳ گروه از برادران و خواهران اهل سنت بودم:
-سخنرانی در خانه فرهنگ ترکمن
-نشست با نمایندگان بلوچستان
-جلسه با فراکسیون اهل‌سنت مجلس که توقعات خود از آقای رئیسی برای بهبود اوضاع اقتصادی در مناطق مرزی و موقعیت اهل‌سنت را بیان کردند."

توئیت حسینی

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از تولید میلیونی واکسن فخرا خبر داد:

"مدیر پروژه واکسن فخرا: از مردادماه تولید واکسن فخرا ماهانه به میزان یک میلیون دوز آغاز شده است و با قدرت بیشتر ادامه می‌یابد."

توئیت آشتیانی

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره اولین نشست مجامع استانی با رئیس جمهور نوشت:

"امروز اولین نشست مجامع استانی با رئیس‌جمهور برگزار شد و یکایک نمایندگان  آذربایجان غربی و شرقی مشکلات حوزه‌های انتخابی را برشمردند، آقای رئیسی با سعه‌صدر مطالب را شنید و تکالیفی برای استانداران و وزرا مشخص کرد و قرار شد این دیدار‌ها با تمام مجامع استانی انجام شود بمنه و فضله"

توئیت حسینی

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما با انتشار تصویری درباره عیادت قرایی، مدیرکل روابط عمومی این سازمان از مهران غفوریان نوشت:

" بعد از ظهر امروز همراه با دکتر قرایی مدیرکل روابط عمومی سازمان به عیادت مهران غفوریان چهره محبوب تلویزیون رفتیم. به لطف خدا خطر از سر این همکار عزیز گذشته و با روحیه خوب وضعیتش رو به بهبود است.
ان شاالله به زودى در سیما حاضر شود و همچون گذشته خنده بر لب مخاطبان بنشاند"

توئیت خواجه نژاد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار