رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای باغملک:

المپیاد مهارت در باغملک برگزار می‌شود

غلامپور گفت: آزمون المپیاد ملی مهارت‌های آزاد در حوزه فناوری خودرو به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای باغملک برگزار خواهدشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامپور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای باغملک گفت: با توجه به وسعت باغملک و وجود ۴ شهر در این شهرستان، در حال حاضر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان در قلعه تل، صیدون و باغملک فعالیت داشته است.

او بیان داشت: در طی دو ماه گذشته توانستیم در بخش میداوود نیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای را در راه اندازی کنیم که در حال حاضرمردم خوب این بخش و کار آموزان در رشته طراحی دوخت تحت نظر مربیان مرکز آموزش می‌بینند.

غلامپور افزود:  به دنبال آن هستیم که در ماه‌های پیش رو رشته‌های دیگر را نیز در این مراکز راه اندازی کنیم به طور کلی مرکز، در حال حاضر مرکز در حدود ۴۰ رشته فعالیت دارد و کارآموزان در این رشته‌ها آموزش می‌بینند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای باغملک تصریح کرد: ان شاءالله طی هماهنگی‌های صورت گرفته در بهمن ماه امسال، برای اولین بار، آزمون المپیاد ملی مهارت‌های آزاد در حوزه فناوری خودرو به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان باغملک برگزار خواهد شد که به هر جهت یک افتخاری برای شهر باغملک و مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار