معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:

دشمنان انقلاب پاشنه آشیل را موضوع اقتصاد دیده‌اند

سرهنگ علیپور گفت: دشمنان انقلاب امروز پاشنه آشیل را در موضوع اقتصادی دیده و با هفت جنگ ترکیبی وارد میدان شده و باید حواسمان به فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر خطر‌ها باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در دومین یادواره شهدا ورزشکار شهرستان کازرون، گفت: اهداء مدال جهانی به شهید گمنام نشان دهنده انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان کشور است.

او ضمن گرامیداشت و تبریک هفته وحدت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و قدردانی از دست اندرکاران برپائی مراسم ۱۳۵ شهید ورزشکار، افزود: تاریخ کشور ایران نشان می‌دهد که مردان دفاع مقدس به خوبی جنگیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور جدا شود و باید قدردان شهداء، ایثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامی باشیم.

سرهنگ علی پور ادامه داد: اگر در عاشورا ظهیربن قیر داشتیم این جا ظهیربن قیر‌ها داریم و سلام برآن‌ها که از نفس و قامت وخاک افتادند تا ما از نفس و قامت و برخاک نیفتیم و در نظام جمهوری اسلامی درهر مسئولیتی باید قدردان آن‌ها باشیم.

او به اهمیت دشمن شناسی در زمان حال اشاره کرد و تصریح داشت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌ها علیه ما برای تغییر و انحراف فکری در جامعه تلاش دارد و خطر تعریف بغل گوش ماست و در مقابله با دشمن رسالت همه امروز سنگین است.

معاون هماهنگ کننده در سپاه فجر اذعان کرد: دشمنان انقلاب امروز پاشنه آشیل را در موضوع اقتصادی دیده و با هفت جنگ ترکیبی دیپلماتیک، جنگ نرم، جنگ اطلاعاتی، جنگ سیاسی، جنگ سایبری، جنگ نامنظم وجنگ اقتصادی وارد میدان شده و باید حواسمان به فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر خطر‌ها باشد.

او به نقش رزمندگان شهرستان کازرون در دفاع مقدس گفت و خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس در سخترین و حساس‌ترین نقاط نبرد رزمندگان شهرستان کازرون حضور فعال داشتند و امروز جا دارد به کمک خیرین و صنعتگران کازرونی جایگاه شهرستان کازرون در سایر رشته‌های قهرمانی همانند هندبال تقویت یابد.

همچنین در این مراسم سرهنگ توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون با خیر مقدم و یادگار هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم حاج رحیم قنبری با خاطره گویی به ایراد سخنرانی پرداخت و در پایان از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار و جانبازان ۷۰ درصد کازرونی در رشته‌های قهرمانی کشوری و جهانی با اهداء لوح سپاس وهدیه با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار