نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه هم افزای هم هستند و باید از این فرصت برای رفع مشکلات مردم بهره برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در شهر نرجه برگزار شد، گفت: امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه هم افزای هم هستند و باید این فرصت را قدر بدانیم و از آن برای رفع مشکلات مردم و جامعه و اعتلا، عزت و عظمت اسلام و مسلمانان بهره بگیریم.

وی تاکید کرد: اعتماد و امید مردم، گنج بسیار گران قیمت و سرمایه عظیمی است و نباید اجازه داد اعتماد و امید مردم آسیب ببیند.

امام جمعه قزوین گفت: در این شرایط جدید انتظار داریم اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز فعالیت‌های جدی‌تری داشته باشد تا با هماهنگی بیشتر، خدمات و کار‌های مشترک بین ائمه جمعه و کمیته امداد به خوبی پیش برود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تبریک میلاد رسول خدا (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمود سه رسالت مهم دینی بر عهده پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) قرار داشته است و در عصر غیبت این رسالت‌ها بر عهده، ولی فقیه قرار دارد که آموزش، اجرا و صدور دین است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در صدور دین بحث مقاومت اسلامی مطرح است و وظیفه داریم کاری کنیم که مسلمانان در هر منطقه‌ای، دغدغه‌مند و دلسوز یکدیگر باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار