فرمانده انتظامی تویسرکان از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته با تلاش عوامل پلیس راهور و انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا نوری، فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جرحی در شهرستان اظهار کرد: افزایش هشت درصدی عملکرد در حوزه میزان برخورد با تخلفات، افزایش ۹۴ درصدی در بخش کلاه ایمنی، افزایش ۷۹ درصدی در برخورد با سرعت غیرمجاز و کاهش عملکرد در توقیف موتورسیکلت از اقدامات ناجا در شهرستان بوده است.

او با اشاره به ۵۷۹ فقره ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی افزود: این تعداد موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک قدیمی از سنوات قبل توقیف شده بوده که پلیس در راستای تضییع اموال عمومی اقدام به ترخیص آن‌ها کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه این مهم ۳۲ درصد افزایش ترخیص را نشان می‌دهد گفت: خوشبختانه در سایر موارد در حوزه کشف عملکرد خوبی داشتیم.

او با بیان اینکه در خصوص پایش تصویر در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: دوربین‌ها خریداری و پایه‌های آن‌ها نیز نصب شده است.

نوری گفت: مقرر شده مشکلات و موانع جزئی به همت شهردار و سایر دستگاه‌های ذیربط تا یک ماه آینده رفع شود تا شهرستان بتواند به پایش تصویری کامل دست پیدا کند.

او افزود: دو دستگاه دوربین ثبت تخلف داریم که مشکلات آن نیز در دست پیگیری و رفع است این دوربین‌ها تا پایان ماه آینده در دو نقطه از شهر فعال و راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۲ هزار و ۳۲۰ کیلوگرم آرد قاچاق از یک دستگاه نیسان در ایست و بازرسی محور تویسرکان به کنگاور خبر داد و با بیان اینکه ارزش این محموله ۱۷۰ میلیون ریال برآورده شده است افزود: خودرو توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.