اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان به صورت زنده روی آنتن می رود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش زنده اجلاسیه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: رسانه‌ها در همه برنامه‌ها پای کار بوده و اقدامات را به خوبی پوشش می‌دهند و ۱۹ یادواره شهداء در استان زنجان برگزار شده است.

او افزود: ۲۱ عنوان برنامه در حوزه سیما تولید و پخش شده و ۱۰۰ گزارش هم در بخش خبر مرکز زنجان تولید و پخش شده که در مجموع ۱۵ هزار دقیقه برنامه در خصوص کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در قالب کمیته اطلاع رسانی تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه تیزر‌های تبلیغاتی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شبکه‌های سراسری از فردا آغاز و اجلاسیه این کنگره نیز به صورت زنده پخش خواهد شد، گفت: اصحاب رسانه استان زنجان بایستی برای برگزاری این برنامه بسیار مهم سنگ تمام بگذارند.

لطیفی بابیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کذب است و سپاه استان با دستان خالی این کنگره را برگزار می‌کند.

او بابیان اینکه کمیته اطلاع رسانی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان فعالیت خود را از ۲ سال گذشته آغاز کرده است، گفت: در حوزه صدا ۲۵ برنامه برای ۷ هزار و ۵۲۰ دقیقه به مناسبت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار و در حوزه سیما نیز ۵ هزار و ۸۸۵ دقیقه برنامه در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

مدیرکل صدا و سیمای زنجان افزود: از فردا تیزر‌های تبلیغاتی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شبکه‌های سراسری روی آنتن می رود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.