اجتماع مطالبه گری در اراک با هدف مطالبه حقوق مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای سلسله نشست‌های مطالبه گری و با هدف دعوت از مسئولین و مطالبه حقوق مردم و احیای امر به معروف و نهی از منکر، اجتماع مردمی مدافعان ارزش‌ها در مسجد سید‌های اراک برگزار شد.

حجت الاسلام فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در این همایش گفت: امر به معروف و نهی از منکر بروز‌ترین کاری است که در سطح جهان در حال اجرا است، اما با کمی تفاوت که از طریق ان جی او اجرا می‌شود.

حجت الاسلام فرخی افزود: از نظر اسلام نه تنها مردم حق امر به معروف و نهی از منکر دارند بلکه واجب است و خداوند در سوره مائده میفرماید کسی که این فرمان خدا را بشنود و عمل نکند ظلم کرده است.

او اضافه کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده نشود شاهد فساد خواهیم بود و اگر امروز شاهد بدی‌ها هستیم به این دلیل است که به این واجب عمل نشده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی بیان کرد: در تحقیقات متوجه شدیم یکی از آسیب‌هایی که ممکن است متوجه این جلسات شود و از استمرار آن جلوگیری کند این است که در چارچوب ادب و اخلاق برگزار نشود.

او ادامه داد: این نشست‌ها برای این است که مردم و مسئولان حرف همدیگر را بشنوند و اگر از حد بگذریم دچار افراط و تفریط می‌شویم و اگر جلسات به تندی ختم شود درب بخیر بسته می‌شود.

حجت الاسلام فرخی با بیان این که می‌توان حرف را قاطع زد، اما حرمت افراد هم حفظ شود اظهار کرد: قرار گذاشتیم مطالبه‌گری را درست برگزار و پیگیری کنیم و به تدریج مسئولان را به این جلسات بیاوریم.

اجتماع مطالبه گری در اراک

اجتماع مطالبه گری در اراک

اجتماع مطالبه گری در اراک

اجتماع مطالبه گری در اراک

اجتماع مطالبه گری در اراک

اجتماع مطالبه گری در اراک

اجتماع مطالبه گری در اراک

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.