مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان گفت: تولید آلبوم معرفی هلال بن علی (ع) کار فرهنگی متفاوت و نو در کشور بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان، در حاشیه رونمایی نخستین آلبوم معرفی ابعاد شخصیتی حضرت محمد هلال‌بن علی‌بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام، گفت: تولید آلبوم معرفی هلال بن علی (ع) کار فرهنگی متفاوت و نویی در کشور بود.

حجت الاسلام محمد حسین بلک، نخستین آلبوم معرفی هلال بن علی (ع) را نگاه جدید جوانان توأم با هنرمندی و معنویت دانست و ادامه داد: این کار ارزشمند "امید معنوی" خواننده آیینی کشور آمیخته‌ای از نگاه پر لطافت هنر و گرمای ایمان به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع بود.

وی با بیان اینکه خلق کنندگان آلبوم معرفی هلال بن علی (ع) جلوتر از ما هستند، ادامه داد: رونمایی از این اثرارزشمند انگیزه متولیان سازمان اوقاف و امورخیریه کشوررا برای خلق چنین آثاری در دیگر بقاع متبرکه شاخص کشور درکنار کار‌های فرهنگی بیشتر کرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان با بیان اینکه این اثر ارزشمند و فاخر در دیگر بقاع متبرکه شاخص کشور ترویج پیدا خواهد کرد، گفت: آلبوم معرفی هلال بن علی (ع) به زودی تقدیم نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خواهد شد.

وی به جایگاه ممتاز هلال بن علی (ع) اشاره کرد و افزود: پیگیری مدیریت این آستان مقدس در ایجاد پل ارتباطی با عتبات عالیات، نجف اشرف و کشور‌های اسلامی جایگاه محمد هلال بن علی (ع) را بیش ازپیش بالا برده است.

حجت الاسلام بلک، حرم امامزاده هلال بن علی (ع) را از ظرفیت‌های بزرگ جذب توریست مذهبی، معنوی و زیارتی کشور عنوان کرد و گفت: برنامه‌هایی که در سالیان متمادی در ماه‌های مبارک رمضان و سایر مناسبت‌ها در این امامزاده پخش شده بعد ملی و جهانی این امامزاده را بیشتر کرده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار