آیت الله نوری همدانی با امام جمعه ساری دیدار کرد

آیت الله نوری همدانی در دیدار امام جمعه ساری بر ضرورت هوشیاری در برابر نقشه‌های شوم استکبار تاکید کرد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از دفتر  آیت الله  نوری همدانی ،این مرجع عالیقدر جهان تشیع  امروز در دیدار آیت الله محمدی لائینی،نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری با بیان این که امروز به عالمان زمان شناس و خدمتگزار نیاز فراوان داریم،گفت:علما همیشه مورد احتیاج جامعه هستند، اما تاثیر آن‌ها در زمان ما بسیار بیشتر است.

او  با تاکید بر این که امروز باید بیش از هرزمان دیگری بیدار باشیم، افزود: دشمنان کینه توز اسلام که امام خمینی رضوان الله علیه آن‌ها را استکبار نامیدند، با درگیری میان مسلمانان سعی می‌کنند به نقشه‌های خود جامه عمل بپوشانند.


این مرجع تقلید با اشاره به وضعیت کشور‌های افغانستان، یمن، سودان و امثال آن افزود: دنیای استکبار با ایجاد تفرقه و مشغول کردن مسلمانان به درگیری‌های داخلی تلاش می‌کنند بر مرکب کدخدایی جهان نشسته و سلطه خود را حفظ کنند؛ امروز وضعیت مردم مظلوم افغانستان وظلمی که درحقشان ازجانب افرادی که بانقشه آمریکا و پول عربستان واجرای صهیونیست سرکارآمده تأسف باراست ومجامع جهانی باید درمقابل این ظلم هاسکوت خود را بشکنند.


 آیت الله نوری همدانی ادامه داد: این برخورد ادامه دارد تا مسلمانان قدرت یافته و دشمنان را از مرکب کدخدایی پیاده کنند.


او  با تقدیر از فعالیت‌های امام جمعه ساری افزود: وظیفه امروز علما، بیدار و هوشیارکردن مردم است تا استکبار و نقشه‌های آن‌ها را بشناسند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار