احداث پروژه مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در مسیر جاده برهان محور مهاباد- بوکان با حضور نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه کلنگ زنی مجتمع خدماتی و رفاهی این شهرستان، اظهار داشت: این مجتمع دارای سوئیت‌های اقامتی، خدمات‌های خودرویی، رستوران در ۲ طبقه، سالن جهت برگزاری مراسم، مجموعه‌های ورزشی و فروشگاه است.

وی با اشاره به اینکه هزینه احداث این پروژه بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: با توجه به محل احداث این پروژه در جاده برهان سه راهی "حاج‌علی‌کند" و نزدیکی آن به غارآبی سهولان و اماکن زیارتی در این مسیر وجود یک مجتمع رفاهی و خدماتی برای مسافران و گردشگران ضروری بود که طی آینده نزدیک محقق خواهد شد.

خدرلو اضافه کرد: علاوه بر ویژگی‌های گردشگری و رفاهی این پروژه از لحاظ امنیت و مدیریت بحران در مسیر برهان که همواره جز جاده‌های پرخطر و استراتژیک منطقه است، این طرح از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند، تاکید کرد: امیدواریم این پروژه در راستای خدمات رفاهی برای رفاه حال مسافران و کاربران جاده‌ای در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط‌ دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.