فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : یک هزار و ۴۸۹ قبضه سلاح در هفت ماه ابتدایی امسال در استان کرمانشاه کشف شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : تعداد افراد دستگیر شده هفت ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال که ۴۵۳ نفر بوده‌اند، ۲۵ درصد رشد داشته است.

او از احضار و کنترل رفتار یک هزار و ۳۱۸ نفر از اراذل و اوباش استان کرمانشاه خبر داد و گفت : کنترل اطلاعاتی این افراد که در هفت ماه پارسال ۴۵۵ نفر بوده است، حدود ۱۹۰ درصد رشد نشان داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی بیش از ۲ هزار اراذل و اوباش در استان، افزود: رفتار تک تک آن‌ها تحت نظر و کنترل قرار دارد و در صورتی که بخواهند مشکل و یا مزاحمتی ایجاد کنند با برخورد قاطعانه و واکنش سریع پلیس مواجه خواهند شد.

جاویدان از کشف یک هزار و ۴۸۹ قبضه سلاح در هفت ماه سپری شده از سال خبر داد و افزود: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۱۴۷ قبضه بود ۳۰ درصد رشد داشته است.

او گفت: از مجموع اسلحه‌های کشف شده ۸۱۵ قبضه سلاح شکاری و ۶۷۴ قبضه سلاح جنگی بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۰ هزار و ۲۲۳ عدد انواع مهمات و رشد ۱۲۴ درصدی آن نسبت به پارسال که ۹ هزار و ۴۸ عدد بوده خبر داد.

جاویدان به انهدام ۲۰ باند و محموله توزیع و حمل سلاح غیرمجاز از ابتدای سال تا پایان مهر اشاره و افزود: در اندام این باند‌ها نیز نسبت به سال قبل که ۱۲ مورد بوده ۶۷ درصد رشد داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۸۱۱ نفر از قاچاقچیان سلاح و مهمات در هفت ماهه امسال خبر داد و با اشاره به رشد ۹ درصدی دستگیری‌ها، گفت: در مدت مشابه پارسال ۷۴۴ نفر دستگیر شده بودند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.