جهاد کشاورزی باغملک از متقاضیان کمباین‌ها و تراکتور‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیش بین رئیس جهاد کشاورزی باغملک در خصوص متقاضیان کمباین‌ها گفت: ما محدودیتی نداریم و هرکس که به جهاد مراجعه کند و شرایطش را داشته باشد در صورت تأمین اعتبار، می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند.

او بیان داشت: باید متقاضی ۳۰درصد را به صورت نقدی پرداخت نماید و ۷۰ درصد تسهیلات ۱۵ درصد داده می‌شود که مستقیم به حساب نمایندگی کمباین سازی واریز خواهد شد و سهمیه بندی و محدودیتی در کار نیست.

پیش بین افزود: به دلیل اختلاف قیمت تراکتور در بازار آزاد و نرخ دولتی متقاضیان زیادی وجود دارد و به ما مراجعه می‌کنند و این کار ما را برای تخصیص سهمیه به کشاورزان واقعی را کمی مشکل می‌کند.

رئیس جهاد کشاورزی باغملک تصریح کرد: متقاضی باید ۳۰درصد بصورت نقدی و ۷۰ درصد به صورت تسهیلات ۱۵ درصد که باید مستقیم به حساب شرکت تراکتورسازی واریز نماید و در ضمن با توجه به نیاز منطقه متقاضی موظف هست یک دستگاه کارنده و سایر ادوات دنباله بند را خریداری نماید و در ضمن هم از طرف بانک و هم از طرف ما از متقاضی تعهدنامه ثبتی ۷ ساله مبنی بر عدم فروش تراکتور گرفته خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: به صورت فصلی بازدید مشترک انجام خواهد شد در صورت اقدام به فروش مدارک ضمانت در بانک به اجرا گذاشته می‌شود و تسهیلات به صورت یکجا و با سود ۲۲ درصد جریمه و وصول خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار