حجت الاسلام مشرفی خطیب جمعه موقت بیرجند از اطلاع رسانی به موقع و مناسب رسانه ملی در ماجرای اختلال در جایگاه‌های سوخت قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام مشرفی خطیب جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با قدردانی از رسانه ملی در ماجرای اختلال در جایگاه‌های سوخت گفت: مدیریت هوشمندانه مردم و مسئولان در مشکل به وجود آمده موجب رفع این مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

او افزود: حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت ما را بیش از پیش متوجه ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل در این شرایط می‌کند.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: پدافند غیرعامل امروزه بهترین شیوه مبارزه با دشمن است و همه کشور‌ها توجه به آن را برای حراست از خود و کاهش تلفات انسانی در اولویت قرار داده‌اند.

خطیب جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به سفر اخیر رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به استان تصریح کرد: یکی از برکات این سفر تبدیل مصلی المهدی بیرجند به مسجد بود که از این پس این مسجد، محلی برای فعالیت‌های فرهنگی و نماز جماعت خواهد بود و مسئولان وظیفه دارند بیش از گذشته در این زمینه اقدام کنند.

او با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان گفت: شهید فهمیده همواره الگویی برای جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان بوده است.

حجت الاسلام مشرفی افزود: جوانان و نوجوانان همچنان در مسیر استکبار ستیزی با هوشیاری کامل به میدان می‌آیند و انزجار خود را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.