امام جمعه موقت بیرجند:

عبودیت، هدف نهایی در نظام اسلامی است

حجت الاسلام نوفرستی گفت: زمانی جامعه اسلامی رشد می‌کند که در برابر خداوند تسلیم باشد و با تقوای الهی، مسیر عبودیت را طی کند و هدف نهایی نیز عبودیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه هدف نهایی نظام اسلامی عبودیت است، گفت: پس از پیروزی انقلاب، جامعه اسلامی شکل گرفت و حالا باید با مراقبت از آن، زمینه عدالت اجتماعی هم بیش از پیش فراهم شود.

او یکی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام را موضوع وحدت اعلام کرد و افزود: اگر جامعه به تقوا و عبودیت مجهز شود، قطعا وحدت هم مابین مسلمانان جدی‌تر می‌شود.

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: امروزه دشمنان قصد دارند وحدت بین مسلمانان را خدشه دار کنند که باید با تأسی از آیات ارزشمند قرآن کریم به وحدت اسلامی دست یافت.

امام جمعه موقت بیرجند به کشتار نمازگزاران افغانستانی و شهادت آنان اشاره کرد و ادامه داد: آمریکایی‌ها با این که در افغانستان شکست خوردند، اما هنوز به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه هستند که کشتار نمازگزاران افغانستانی نمونه‌ای از آن است.

او با بیان این که حضور آمریکایی‌ها در کشور‌های مختلف نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند گفت: وجود غرب، امنیت مناطق را بر هم می‌زند و سرنوشت کشور‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ لذا باید هوشیار بود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار