فلاح زاده گفت: تلفن‌های مشترکان اهوازی که به دلیل سرقت کابل‌های زیر زمینی و منصوبات مخابراتی دچار اختلال و قطع شده بود، مجددا وصل و وارد مدار شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش حوزه مدیریت مخابرات شهرستان اهواز، تلفن‌های مشترکان که به دلیل سرقت‌های متعدد و گسترده کابل‌های زیر زمینی، منصوبات و چندین کافوی مخابراتی در محدوده مراکز شهید رجایی، امام خمینی (ره) و ولیعصر (عج) اهواز باعث اختلال در شبکه و قطع گسترده تلفن‌های مشترکان شده بود، با تأمین و نصب مجدد تجهیزات و منصوبات مخابراتی، خرابی آن‌ها رفع و مجددا تلفن‌های ثابت مشترکان وصل و شبکه تلفن ثابت در محدوده این مراکز نرمال شد.

بر اساس این گزارش پیشتر تخریب و سرقت کابل‌های زیر زمینی، منصوبات و چندین کافوی مخابراتی باعث اختلال و قطع گسترده تلفن‌های مشترکان در مناطق محدوده این مراکز از جمله بازار امام خمینی (ره)، خیابان سلمان فارسی (نادری)، خیابان طالقانی، سپیدار، رسالت، سه راهی تپه، کوی نیرو، منازل سپاه، منازل تأمین اجتماعی، کوی ۱۷ شهریور و کوی بهلول شده بود.

مشترکان تلفن ثابت پس از قطع شدن تلفن و پس از اطمینان از سالم بودن سیم کشی داخلی خود، با گرفتن شماره ۲۰۱۱۷ (سامانه جامع رفع خرابی) نسبت به ثبت خرابی تلفن خود در این سامانه اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: تخریب و سرقت‌های متعدد کابل ها، کافوها، تجهیزات و منصوبات در این شرایط که مردم به شبکه تلفن و اینترنت خانگی جهت آموزش فرزندان خود و انجام دیگر کار‌ها نیاز دارند، ضمن تحمیل خسارت‌های زیاد، مخابرات را با مشکلات و آسیب‌های زیادی مواجه کرده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرآبادی
۲۱:۳۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
بیش از ۳ماه تلفن قطع بود ماهانه ۸۰هزارتومان پول اینترنت و بیش از ۳۰ تومان هزینه های نگهداری