در آئینی با حضور مسئولان استانی جواد حمیدی به عنوان شهردار جدید بجنورد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده  ولی فقیه در خراسان شمالی  در مراسم معارفه شهردار بجنورد گفت: اخلاص در عمل همراه پیشرفت شهر بجنورد، با مشارکت مردم و مسئولان و رسانه هابا کار شبانه روزی و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم باید اولویت کاری شهردار جدید باشد و برای تحقق آن، بهره بردن از اردو‌های جهادی و از بین بردن بستر‌های فساد لازم است.

استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم گفت: ساختن شهر نیاز به مشارکت مردم، برنامه ریزی دقیق مسئولان و نظارت و نقد منصفانه رسانه‌ها دارد.


بیشتر بخوانید


محمد علی شجاعی با اشاره به ظرفیت‌های بالای نیرو‌های جهادی، بخش خصوصی و همچنین اهمیت بالا بردن علمِ روز شهرسازی متناسب با نیاز‌های شهری افزود: مردم باید هر روز شاهد پیشرفت شهر باشند.

وحیدی و پاکمهر نمایندگان مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم هم از شهردار جدید خواستند به نقاط کمتر برخوردار شهر، توجه ویژه و با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها، مطالبات مردم پیگیری شود.

حمیدی، شهردار بجنورد هم در این آیین گفت: به دنبال پویایی و انسجام و ایجاد همبستگی در شهرداری هستم.

وی افزود: پنج محور کاری ام عبارتند از: شهر پاک و سبک زندگی شهری ،تولید ثروت و ایجاد در آمد پایدار ،هوشمندسازی و شفافیت در مجموعه شهری، توجه به نیروی انسانی و استفاده از نیرو‌های کاردان ،سرمایه گذاری در شهر.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.