نخستین انتشارات مسجدی در روستای دوستدار کتاب بزنج اسفراین خراسان شمالی شروع به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هاشم شیرازیان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: برای نخستین بار در خراسان شمالی به همت فعالان مسجدی، انتشارات مسجدی مراحل آن به اتمام رسیده و مجوز دریافت کرده است.

شیرازیان  افزود: مجوز انتشارات مسجدی  از هم اکنون به مدت سه سال یعنی تا پایان شهریور ۱۴۰۳ با عنوان «دوستدار کتاب» به همت «هاجر قادری» مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای بزنج اسفراین دریافت شده است.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: کانون معراج السعاده به عنوان یکی از کانون‌های برتر رواق کتابخوانی در دومین رویداد ملی فهما شایسته تقدیر شناخته شده و فعالیت‌های کتابخانه آن مورد حمایت قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: چاپ نزدیک به ۲۷ عنوان کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، پیگیری ساخت و بهره برداری از کتابخانه عمومی «نیکتا قوامی» در روستای بزنج، راه اندازی کارگاه تولید قارچ و اشتغالزایی ویژه بانوان و همراه با تأسیس صندوق قرض الحسنه و تعاونی بانوان، بهره برداری از مجتمع فرهنگی چند منظوره در این روستا را می‌توان از تلاش‌ها و همیاری ارکان مسجد و فعالان کانون آن در ترویج فرهنگ کتابخوانی و رونق اقتصاد فرهنگی در این منطقه به شمار آورد و نام برد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.